کد خبر:62810
پ
۵۷۶۳۳۹۹۶
معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان:

خرید میوه توسط شبکه تعاون روستایی خوزستان

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان: مراحل خرید میوه توسط شبکه تعاون روستایی خوزستان برای شب عید در حال انجام است.

معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اظهار کرد: مراحل خرید میوه توسط شبکه تعاون روستایی خوزستان برای شب عید در حال انجام است و اکنون مرحله بارگیری و ورود میوه به سردخانه‌ها آغاز شده است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، “رضا عبیات” معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان از ورود ۵۰۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال برای تامین میوه شب عید تا پایان هفته جاری به استان خبر داد‌. وی ادامه داد: از این رو در هفته جاری ۵۰۰ تن سیب زرد و قرمز از استان آذربایجان و شهرستان ارومیه و در کنار آن ۶۰۰ تن پرتقال وارد استان می‌شود‌.

 

*** باغداران خوزستانی کیفیت پرتقال والنسیا جنوب را تضمین کرده‌اند/تعاون روستایی

 

عبیات بیان کرد: پرتقال والنسیا جنوب یکی از پرتقال‌های مناسب و ذائقه پسند مردم خوزستان است که باغداران خوزستانی کیفیت این پرتقال را تضمین کرده و به لحاظ قیمتی هم بسیار به‌صرفه است، از این رو فکر می‌کنم بیش از ۵۰۰ تن پرتقال والنسیا جنوب هم امسال به بازار شب عید اضافه شود‌. وی گفت: سهمیه میوه سال جاری خوزستان تقریبا نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و بابت تامین میوه شب عید و ایام نوروز هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد‌.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، معاون فنی و بازرگانی تعاون روستایی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان هفته آینده تمام میوه مورد نیاز شب عید که ۲۰۰۰ تن پرتقال و ۵۰۰ تن سیب زرد و قرمز است در سردخانه‌های شبکه تعاون روستایی خوزستان ذخیره‌سازی خواهد شد.

 

انتهای پیام///

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه