کد خبر:62781
پ
۵۷۶۳۳۹۷۰

افتتاح طرح‌های عمرانی در روستاهای سیستان و بلوچستان

۳۹ طرح عمرانی‌، خدماتی و تولیدی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های عمرانی در سیستان و بلوچستان شامل ۳۹ طرح عمرانی‌، خدماتی و تولیدی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان می‌شود.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، در جنوب استان سیستان و بلوچستان و در شهرستان سیب و سوران، ۵ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد با اعتبار ۱۲۵ میلیون تومان، افتتاح طرح‌های عمرانی در روستاهای سیستان و بلوچستان و خدماتی از جمله بوستان پارک بانوان و آبرسانی روستایی با مجموع اعتبار ۱۱ میلیارد تومان در شهرستان فنوج، بهره‌برداری از دو طرح برق‌رسانی و آبرسانی با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان در قصر قند، افتتاح ۷ طرح برق‌رسانی روستایی با اعتبار ۸۳۰ میلیون تومان در مهرستان و در ایرانشهر نیز ۱۰ طرح، خدماتی، کشاورزی و تولیدی از جمله افتتاح ۳۰ واحد مسکونی مددجویان با مجموع اعتبار ۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

 

*** افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی/افتتاح طرح‌های عمرانی

 

در شمال سیستان و بلوچستان هم مرکز خدمات جامع سلامت روستایی با اعتبار ۸۷۰ میلیون تومان در روستای قرقری شهرستان هیرمند افتتاح شد و در شهرستان نیمروز نیز ۴ طرح بهداشتی، خدماتی و عمرانی از جمله خانه ‌بهداشت با مجموع اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، هم‌چنین در شهرستان مرزی میرجاوه، ساختمان آتشنشانی و ۳ طرح خدماتی و عمرانی دیگر اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام///

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه