کد خبر:62750
پ
فاقد تصویر شاخص
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اشتغال فراگیر و توسعه اشتغال روستاها

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: در طرح اشتغال فراگیر و توسعه اشتغال روستایی هدف تنها دادن تسهیلات نیست بلکه توسعه اشتغال روستاها مدنظر است.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در طرح اشتغال فراگیر و توسعه اشتغال روستایی هدف تنها دادن تسهیلات نیست بلکه توسعه اشتغال روستاها مدنظر است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، “محمدکاظم چقازردی” مدیرعامل بانک سپه در ابتدای جلسه مشترک مدیران عامل بانک‌ها با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با حضور معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی وزیر، مدیران عامل بانک‌های کشاورزی، ملت، رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون، عضو هیات‌مدیره بانک ملی و اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد، با اشاره به نامه خود به وزیر امور خارجه اظهار داشت: این بانک به دلیل پیش‌رو بودن و به واسطه نقش‌آفرینی موثر در اقتصاد کشورمان ناعادلانه مورد تحریم قرار گرفت.

 

*** مقاومت بانک سپه در دوران تحریم/اشتغال روستاها

 

چقازردی با تاکید بر مقاومت بانک سپه در دوران تحریم بیان کرد: با تکیه بر تلاش پرسنل خدوم و تجربه متراکم ۹۰ ساله، به تدریج وضعیت بانک بهبود پیدا کرد و با خروج بانک از تحریم‌ها، دریچه بانکداری بین‌الملل به روی بانک باز شد و در حال حاضر در اکثر شاخص‌ها به عنوان بانک برتر در کشور مطرح است.

 

وی درخصوص طرح اشتغال روستاها افزود: این بانک با تامین مالی ۳۶ هزار پروژه اقتصادی کوچک و متوسط و واحدهای صنفی به میزان ۸۰ هزار میلیارد ریال به افزایش و یا تثبیت تولید بنگاه‌های اقتصادی کمک کرده و از آمادگی لازم برای اجرای طرح اشتغال فراگیر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوردار است. وی با اشاره به اهمیت تبیین برنامه‌های اشتغال فراگیر و روستایی اظهارداشت: لازم است مدیران بانک‌ها برنامه‌های اشتغال فراگیر را برای جامعه تشریح کنند.

 

ربیعی با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های استان‌های محروم کشور خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه تسهیلات در استان‌های محروم بسیار حائز اهمیت است. در ادامه این جلسه عیسی منصوری، معاون اشتغال و توسعه کارآفرینی وزیر در خصوص سامانه کارا و وضعیت طرح‌های اشتغال‌زا توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، مدیران عامل بانک‌ها نیز از اقدامات خود در خصوص کمک به فعالیت‌های مولد در سطح کشور و روستاها گزارشی ارائه کردند.

 

انتهای پیام///

منبع
روستا خبر
ارسال دیدگاه