کد خبر:62380
پ
۲۷۰۵۹۱۰
مدیر کل امور روستایی بوشهر:

تاثیر تعاونی‌ها در درآمدزایی دهیاری‌ها

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر: دهیاران مسئول ساخت و بهبود مبلمان و فضای روستا هستند و باید با حضور در نمایشگاه‌ها از آثار ارایه شده برای مناطق خود بهره گیرند.

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر در خصوص درآمدزایی دهیاری‌ها اظهار کرد: دهیاران مسئول ساخت و بهبود مبلمان و فضای روستا هستند و باید با حضور در نمایشگاه‌ها از آثار ارایه شده برای مناطق خود بهره گیرند.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، “بهرام نکیسا” در نشست با دهیاران شهرستان گناوه در خصوص تاثیر تعاونی‌ها در درآمدزایی دهیاری‌ها اعلام کرد: داشتن ساحل و طبیعت بکر در روستاهای این منطقه ظرفیتی مناسب برای توسعه صنعت گردشگری است که دهیاران باید از این فرصت برای درآمدزایی استفاده کنند. مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر گفت: تشکیل تعاونی دهیاران می‌تواند برای درآمدزایی دهیاری‌ها نقش موثر داشته باشد و باید در اولویت آنان قرار گیرد. 

 

*** کمبود آب، بیکاری و بی‌توجهی به محیط زیست از موضوع‌های بسیار مهم است/درآمدزایی دهیاری‌ها

 

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر گفت: کمبود آب، بیکاری و بی‌توجهی به محیط زیست از موضوع‌های بسیار مهم است و باید راهکاری برای حل آن‌ها در این منطقه پیدا کرد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، در این نشست دهیاران، مشکلات روستاهای خود را مطرح کردند که زیرسازی و آسفالت معابر و خیابان‌ها، پرداخت حق تفکیک و تغییر کاربری زمین‌های روستایی، برخوردار شدن برق و آب بوستان‌های امید، بهره‌مندی از شبکه فیبر نوری و تامین ماشین جمع‌آوری پسماند از عمده مطالبه‌های آنان بود. بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۰۳ هزار نفری گناوه درشمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

 

انتهای پیام///

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه