کد خبر:61805
پ
سیدابوالفضل+رضوی
معاون توسعه روستایی:

تسهیلات اشتغال روستایی در استان مرکزی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور: ۴۵ درصد تسهیلات اشتغال روستایی کشور به مشاغل حوزه کشاورزی تعلق می‌گیرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در استان مرکزی اعلام کرد: ۴۵ درصد تسهیلات اشتغال روستایی کشور به مشاغل حوزه کشاورزی تعلق می‌گیرد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، “سید ابوالفضل رضوی” صبح چهارشنبه در نشست تخصصی اشتغال روستایی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: بانک‌های مربوطه در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی موظف هستند تا پایان سال جاری اعتبارات امسال اشتغال روستایی همه استان‌ها را پرداخت کنند و اگر این‌گونه نبود گزارش مربوطه از استان‌ها باید ارائه داده شود.

 

***  ۴۵ درصد تسهیلات اشتغال روستایی به مشاغل حوزه کشاورزی تعلق دارد/تسهیلات در استان مرکزی

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در خصوص تسهیلات اشتغال روستایی اظهار داشت: با توجه به این که ۴۵ درصد تسهیلات اشتغال روستایی در کشور به مشاغل حوزه کشاورزی تعلق دارد و حوزه گردشگری بهره کمتری در این زمینه برده است، پیشنهاد می‌دهیم بانک‌های مربوطه پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل صنایع دستی و گردشگری را نیز مدنظر قرار دهند. معاون توسعه روستایی بیان کرد: خراسان جنوبی امسال در راستای دریافت اعتبار و ایجاد اشتغال روستایی رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است و تاکنون بالای ٣٨٠ نفر اشتغال در مناطق روستایی ایجاد کرده است.

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور خاطر نشان ساخت: این میزان اشتغال در استان خراسان جنوبی با اعطای ٢٧ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی به وجود آمده است و به سبب عملکرد موفق در این زمینه، مقرر شد به عنوان مشوق، سهم تسهیلات اشتغال روستایی استان خراسان جنوبی پنج میلیارد تومان افزایش یابد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: استانداران اجازه دارند با ارزیابی شرایط استان خود در حوزه مشاغل روستایی، ٢٠ درصد از سهم هر بخش را به سایر حوزه‌های مشاغل روستایی اختصاص دهند.

 

تسهیلات اشتغال روستایی در استان مرکزی/حوزه گردشگری

انتهای پیام///

منبع
مهر
ارسال دیدگاه