عکاس :
پ
خبرگزاری روستا

رونمایی از رسانه تخصصی روستا و عشایر کشور

رسانه تخصصی روستا و عشایر کشور با عنوان “خبرگزاری روستا” در چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر در سالن اجلاس سران با حضور مقامات ارشد کشوری و لشکری رونمایی شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، رسانه تخصصی روستا و عشایر کشور در قالب یک پایگاه خبری با عنوان “خبرگزاری روستا” در چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر کشور با حضور مقامات ارشد کشوری و لشکری رونمایی شد.

خبرگزاری روستا که با عنوان رسانه تخصصی روستا در ۱۵ مهر سال ۱۳۹۶ متولد و پا به دنیای رسانه گذاشت، از یک سال پیش با توصیه، حمایت و همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و با مدیریت موسسه رسانه‌ای، فرهنگی و هنری سروش زیما، فعالیت‌های تحقیقاتی و اجرایی آن آغاز شد و بعد از طی کردن مقدمات کار و مشورت با کارشناسان حوزه رسانه و ارتباطات و استفاده از تجارب پیشکسوتان حوزه رسانه و خبر، نسخه اولیه این رسانه، آماده رونمایی شد.

 ***آغاز به کار رسمی خبرگزاری روستا

در نهایت، انتظارها به پایان رسید و در چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر در سالن اجلاس سران رسانه تخصصی روستا و عشایر کشور با عنوان “خبرگزاری روستا” در چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر در سالن اجلاس سران با حضور مقامات ارشد کشوری و لشکری رونمایی شد.
 

به گزارش خبرگزاری روستا، چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر با حضور تعدادی از مقامات ارشد کشوری و لشکری، معاون اول رئیس جمهور، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، سخنگوی دولت، رئیس سازمان عشایر، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی وزارت صنعت، رئیس بنیاد مستضعفان، رئیس صندوق کارآفرینی امید، تعدادی از وزرای دولت دوازدهم از جمله وزیر آموزش و پرورش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر راه و شهرسازی، وزیر بهداشت، تعدادی از استانداران و تعدادی از چهره‌های مشهور فرهنگی و ورزشی کشور و همچنین حدود ۱۴۰۰ نفر از نخبگان از کلیه شهرستان های کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ( سالن اجلاس سران ) برگزار شد.
 

در این همایش که با شعار “نخبگان روستایی ظرفیت پنهان توسعه روستایی” برگزار شد، بعد از سخنرانی آقای دکتر نوبخت سخنگوی محترم دولت و آقای دکتر کاتب رئیس کمیسیون اشتغال مجلس شورای اسلامی، با اعلام خانم حسنی‎‎دخت مجری مراسم و حضور مسئولان محترم در محل رونمایی، با دستور آقای دکتر رضوی و تشویق حضار، از خبرگزاری روستا رونمایی شد.
 

در مراسم رونمایی از خبرگزاری روستا، خانم مهندس رجبی سردبیر این رسانه، با توضیحات کاملی در خصوص سرویس‌های مختلف این خبرگزاری و خدماتی که این رسانه به روستاییان و عشایر محترم کشور ارائه می‌دهد، مسئولان و حضار را با این رسانه، آشنا کردند.
 

در ادامه، تعدادی از مسئولان و مهمانان چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر از نزدیک با وب‌سایت خبرگزاری روستا، آشنا و آن را مورد بررسی قرار دادند.
 

در پایان مراسم رونمایی از رسانه تخصصی روستاییان و عشایر کشور، مسئولان خبرگزاری روستا با مسئولان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و تعدادی از مسئولان کشوری و همچنین تعدادی از مهمانان و نخبگان روستایی عکس یادگاری گرفتند.
 

به گزارش خبرگزاری روستا، از محل چهارمین همایش ملی روز روستا و عشایر در سالن اجلاس سران، در پایان این مراسم، مسئولان خبرگزاری روستا، از آقای دکتر رضوی معاون محترم توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، آقای دکتر رضایی معاون محترم امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی رئیس جمهور، آقای مهندس ناصر زرگر، معاون محترم سرمایه‌گذاری توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، آقای معراجی دبیر محترم چهارمین همایش ملی روستا و سایر همکاران آن‎ها در بخش‌های مختلف از جمله روابط عمومی این معاونت، به دلیل حمایت‌ها و مساعدت‌هایی که در خصوص تشکیل و رونمایی از خبرگزاری روستا، داشتند، تشکر و قدردانی کردند.
 

در پایان، تصاویری از مراسم رونمایی از خبرگزاری روستا تقدیم می‌شود: 

*** این گزارش تصویری در تاریخ ۱۳۹۶/۷/۱۶ بارگزاری شده است.
انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه