کد خبر:62131
پ
۱۳۹۶۱۰۲۴۱۸۲۱۲۷۰۸۱۳۰۳۸۳۴۴-۳۰۰x209
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

پایان نصب کانکس‌ها و اسکان موقت در دو روستای کرمانشاه

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین: امروز با پایان نصب کانکس‌ها و اسکان موقت، سپاه استان قزوین مشکلی برای ادامه خدمت‌رسانی به دو روستای قره بلاغ اعظم و بابااسکندر ندارد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اعلام کرد: امروز با پایان نصب کانکس‌ها و اسکان موقت، سپاه استان قزوین مشکلی برای ادامه خدمت‌رسانی به این دو روستا را ندارد و آماده هستیم تا مرحله دوم اسکان موقت را به خصوص با محوریت خانواده‌های محروم و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد انجام دهیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا،“محرمعلی والدی” در گفت‌وگو اظهار کرد: مرحله اسکان موقت در روستاهای قره بلاغ اعظم و بابااسکندر در سرپل ذهاب به پایان رسیده است. وی با بیان این که بعد از زلزله و با تقسیم مناطق بین سپاه‌های استانی، استان قزوین مامور رسیدگی و خدمات‌رسانی به دو روستای قره بلاغ اعظم و بابااسکندر بوده است، افزود: این دو روستا ۳۲۴ خانوار با جمعیتی افزون بر یک‌هزار و ۳۰۰ نفر داشتند و با تخریب ۱۰۰ درصدی روبرو شده بودند.

 

 

*** اسکان موقت و نصب کانکس‌ها

 

والدی با تاکید بر این که در ابتدای کار تلاش شد تا نیازهای اولیه و مایحتاج ضروری آسیب‌دیدگان تامین شود، عنوان کرد: در مرحله نخست ۴۳۰ تخته چادر در بین این خانوارها توزیع شد. وی افزود: در مرحله اسکان موقت و نصب کانکس‌ها تلاش شد تا از همه ظرفیت‌های مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان استفاده شود.

این مسئول ادامه داد: کار آواربرداری در این روستاها نیز با کمک بسیجیان و گروه‌های جهادی استان قزوین که در منطقه حاضر بودند انجام شد و تا به امروز از بیش از ۲۴۰ واحد تخریب شده در این دو روستا آواربرداری شده است. وی با بیان این که کمک‌های مردمی در تمام مراحل همراه سپاه صاحب الامر(عج) در منطقه بوده است عنوان کرد: در طی این مدت ۸۰ کانکس با کمک مردم شریف و خیر قزوینی تهیه و نصب شده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان یادآور شد: سپاه خود را در همه صحنه‌ها در کنار مردم می‌داند و در این مسیر نیز همان‌طور که از ابتدا در کنار مردم زلزله بوده، بعد از این نیز به این مسیر خود ادامه خواهد داد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
مهر
ارسال دیدگاه