کد خبر:62327
پ
۱۷۸۹۲۹۹
فرماندار ری:

معضلات ری نتیجه سیاست‌های غلط گذشته

فرماندار ری: معضلات ری نتیجه سیاست‌های غلط گذشته است.

فرماندار ری: معضلات ری نتیجه سیاست‌های غلط گذشته است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، فرماندار ری در حاشیه بازدید از بخش فشافویه گفت: معضلات ری نتیجه سیاست‌های غلط گذشته است.

 

“هدایت الله جمالی‎پور”، در حاشیه بازدید از بخش فشافویه با تاکید بر حمایت از سرمایه‎گذاری در بخش کشاورزی و دامپروری اظهار داشت: طرح‎های دامپروری و کشاورزی در منطقه می‌تواند به افزایش اشتغال منجر شود و امیدوارم فاز اول پروژه‎های در حال انجام تا پایان سال ۹۶ به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: در حد توان برای ارتقا واحدهای کشاورزی و دامپروری و استفاده از ظرفیت آن‎ها در منطقه کمک می‎کنیم.

فرماندار ری ظرفیت روستای «خانلق» در بخش فشافویه برای مهاجرت معکوس به روستاها مناسب توصیف کرد و گفت: یکی از سیاست‎های دولت حمایت از روستاها و مهاجرت معکوس به روستاها است، چرا که امروز با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی دولت با حمایت از حفظ روستا و تقویت زیرساخت‎های روستایی می‎تواند موفق عمل کند.

 

*** مشکلات زیست محیطی و نخاله‎های بخش فشافویه

 

معاون استاندار تهران سپس مساله احداث کمربندی بخش فشافویه و معضل محیط زیست زیستی این بخش را مورد اشاره قرار داد و گفت: نگاه استاندار تهران به موضوع بخش‎ها و روستاها بسیار ارزشمند است، یعنی یکی از برنامه‎های جدی وی توسعه روستاها و توجه به بخش‎ها است و امیدوارم که بتوانیم از این نگاه به نحو احسن استفاده کنیم.

معاون استاندار تهران در پایان اظهار کرد: مشکلات زیست محیطی و نخاله‎های بخش فشافویه یکی از مشکلات شهرستان ری است و بحث مردگان، تخلیه زباله، زندان و در ری نتیجه سیاست‎های اشتباهی که قبلا اتخاذ شد، است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، فَشاپویه یکی از بخش‌های شهرستان ری در استان تهران در ایران است. این بخش دارای دو دهستان است. این بخش در واقع شامل دره پهناوری است که میان آرادکوه و حسن‌آباد در شمال و کوه مره در جنب و کوه‌های کورابلاغ در جنوب غربی قرار دارد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه