کد خبر:109018
پ
نمایشگاه روستا آباد
روستا گزارش می‌دهد:

نمایشگاه روستا آباد در دو دقیقه/ استقبال عصرگاهی مردم تهران از نمایشگاه روستا آباد در مصلی تهران + فیلم

نمایشگاه روستا آباد با معرفی و عرضه تولیدات و محصولات کشاورزی روستاییان از نقاط مختلف کشور در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

نمایشگاه روستا آباد با معرفی و عرضه تولیدات و محصولات کشاورزی روستاییان از نقاط مختلف کشور در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

 

*** نمایشگاه روستا آباد 

 

به گزارش روستا، همزمان با روز «روستا و عشایر» این نمایشگاه با حضور بیش از یک هزار تولید کننده روستایی با قومیت های مختلف برگزار شد در این نمایشگاه انواع فرش، پوشاک، مصنوعات چرمی، مبلمان، صنایع غذایی، کشاورزی و صنایع تبدیلی، صنایع غذایی، خشکبار و ادویه‌جات، صنایع شیلاتی، گیاهان دارویی و زینتی، صنایع دستی، صنایع خلاق فرهنگی، گردشگری عرضه شده است.

معرفی روستاهای گردشگری و ظرفیت های تاریخی و تفریحی روستاها با حضور روستاییان نیز در این نمایشگاه صورت می گیرد.

این نمایشگاه فرصتی برای معرفی محصولات و تولیدات روستاییان و عشایر کشور به عموم مردم است که در آن قابلیت فروش نیز به خریداران فراهم شده است.

نمایشگاه روستا آباد از سوی معاونت توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری برگزار شده است که در آن برنامه های مختلفی از جمله برپایی ۵۰ غرفه ویژه مجموعه‌های مردمی و جهادی فعال در حوزه اشتغال روستایی، اجرای مراسمات آیینی و محلی، اجرای بازی های بومی محلی و ویژه برنامه های ورزشی محلی، معرفی قومیت ها، برپایی نمایشگاه عکس و اکران فیلم مرتبط با روز روستا در محل نمایشگاه و برگزاری جشن های آیینی روستاییان اجرایی می شود.

 

در ادامه می‌توانید گزارش ویدیویی سرویس چند رسانه‌ای خبرگزاری روستا از نمایشگاه روستا آباد را ملاحظه نمایید:

 

 

انتهای پیام///

منبع
روستا
ارسال دیدگاه