کد خبر:108313
پ
بیمه کشاورزان
مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان:

۵۸ هزار نفر در زنجان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان از پوشش ۵۸ هزار نفر در زنجان تحت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خبر داد.

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان از پوشش ۵۸ هزار نفر در زنجان تحت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان خبر داد.

 

*** پوشش ۵۸ هزار نفر در زنجان تحت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان 

 

به گزارش روستا، محمد اسماعیلی روز دوشنبه با بیان اینکه در زمان حاضر پنج هزار و ۶۰۰ خانوار کشاورز، روستایی و عشایر از صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر، مستمری دریافت می‌کنند، اظهار داشت:

این صندوق در سال ۸۴ و در راستای اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی با هدف حمایت از کشاورزان، روستائیان و عشایر که شرایط عضویت در دیگر صندوق‌های بیمه‌ای را ندارند و برای بهره مندی آنها از خدمات بیمه‌ای، راه اندازی شد.

صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر هشت سطح درآمدی داشت که بیمه پردازان با توجه به توان مالی خود یکی از آنها را انتخاب می‌کردند که امسال ۲ سطح جدید به این مجموعه افزوده شد.

 

این مسوول با بیان اینکه پایه حقوقی مستمری بگیران بر مبنای سطح درآمدی که هر فرد انتخاب می کند، محاسبه می‌شود، اظهار داشت:

مستمری بگیران هر سال می‌توانند یک سطح بالاتر از سطح قبلی را انتخاب کنند و سطوح درآمدی خود را ارتقا دهند.

 

اسماعیلی با اشاره به افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی در سال جاری، گفت:

حداقل مبلغ پرداختی یک بیمه پرداز برای یک سال ۷۵۰ هزار تومان و حداکثر آن چهار میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است.

 

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان یادآور شد:

براساس پیشنهاد این صندوق و تصویب هیات دولت به زودی زنان خانه دار دارای سه فرزند که تحت پوشش هیچ یک از بیمه‌ها نیستند می‌توانند به صورت رایگان از خدمات بیمه‌ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر برخوردار شوند.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه