کد خبر:108242
پ
مهرگان
شهردار محمدیه:

برگزاری جشنواره غذای اقوام و بازی‌های بومی محلی در مهرگان

شهردار محمدیه اعلام کرد در راستای افزایش نشاط اجتماعی و معرفی غذاهای سنتی، جشنواره غذای اقوام و بازی های بومی محلی در مهرگان برگزار شد.

شهردار محمدیه اعلام کرد در راستای افزایش نشاط اجتماعی و معرفی غذاهای سنتی، جشنواره غذای اقوام و بازی های بومی محلی در مهرگان برگزار شد.

 

*** برگزاری جشنواره غذای اقوام و بازی‌های بومی محلی در مهرگان

 

به گزارش روستا، جشنواره غذای اقوام ایرانی و بازی های بومی محلی با حضور بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و استقبال شهروندان این شهر در پارک بهشت مهرگان برگزار شد.

 

در جریان برگزاری این جشنواره شهردار محمدیه اظهار کرد:

یکی از برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری محمدیه است که در راستای تقویت برنامه هایی فرهنگی و اجتماعی شورا و شهرداری است که با حمایت اعضای شورای اسلامی و همچنین تلاش دیگر همکارانمان در شهرداری برگزار شد.

 

محمد پیری تصریح کرد:

برگزاری جشنواره غذای اقوام ایرانی در پارک بهشت مهرگان برای بهره بردن همه مردم از خدمات و امکانات شهرداری بخصوص برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده شد و تلاش کردیم با اجرای این برنامه زمینه توزیع عادلانه خدمات و برنامه های فرهنگی و ورزشی در همه مناطق و جلب رضایت شهروندان مهیا شود.

 

شهردار محمدیه افزود:

امروز شاهد اسقبال خوب شهروندان بخصوص بانوان هنرمند محمدیه و مهرگان بودیم که هنر خلاق و مبتکرانه خود را در جشنواره به نمایش گذاشتند و هنرمندی و توانمندی خود را عرضه کردند.

 

پیری هدف از اجرای مسابقه غذای اقوام ایرانی را ارتقاء سلامت شهروندی دانست و یادآور شد:

اجرای این جشنواره ها علاوه بر ارتقاء سلامت شهروندی زمینه آشنایی عموم مردم با غذاهای سنتی و خانگی اقوام را مهیا می کند که استقبال بانوان نشان داد بایستی در این زمینه برنامه های بیشتری را اجرا کنیم.

 

وی ادامه داد:

در این جشنواره با ترویج غذاهای ساده، سالم و طبیعی و ارائه روش‌های جدید آشپزی، نوآوری و خلاقیت از سوی بانوان شرکت کننده فرصتی شد تا هم فرهنگ استفاده از غذای سالم در میان خانواده ها رایج شود و هم فضای بانشاطی برای سرگرمی و گذران اوقات فراغت مردم فراهم شود.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه