کد خبر:108253
پ
فرماندار ازنا:

برگزاری جشنواره‌های بومی محلی فرصت مناسبی برای ارائه ظرفیت‌های ازنا است

فرماندار ازنا تاکید کرد برگزاری جشنواره‌های بومی محلی فرصت مناسبی برای ارائه ظرفیت‌های ازنا است.

فرماندار ازنا تاکید کرد برگزاری جشنواره‌های بومی محلی فرصت مناسبی برای ارائه ظرفیت‌های ازنا است.

 

*** تاثیرات برگزاری جشنواره‌های بومی محلی

 

به گزارش روستا، محمدرضا فاتحی در جشنواره بازی‌های بومی محلی شرق لرستان برگزاری چنین رویدادی را برای ازنا فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردها و ظرفیت‌های ازنا دانست.

 

وی گفت:

مردم شهرستان ازنا میزبان خوبی برای برگزاری چنین جشنواره هایی هستند و اینگونه برنامه‌ها نیز فرصت مناسبی برای به میدان آوردن و ارائه ظرفیت‌های شهرستان است.

 

فاتحی روستای طیان را روستای هدف گردشگری عنوان کرد و افزود:

روستای طیان به جهت قرار گرفتن در دامنه‌های سرسبز اشترانکوه این ظرفیت را دارد تا به عنوان روستای هدف گردشگری به صورت ویژه در دستور کار مدیریت استان قرار گیرد.

 

جشنواره بازی‌های بومی و محلی شرق لرستان به میزبانی شهرستان ازنا در روستای طیان با حضور محمدرضا فاتحی فرماندار شهرستان ازنا، حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا، شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، سالاروند مدیرکل محیط زیست لرستان و دیگر مسئولان محلی برگزار شد.

 

در این جشنواره گروه‌های ورزشی از شهرستان‌های بروجرد، ازنا، دورود، الیگودرز با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان مسابقات لوح سپاس و جوایز ارزنده به رسم یادبود به نفرات برتر اهدا شد.

 

در حاشیه این جشنواره نمایشگاه صنایع دستی، تولیدات و دستاوردهای بانوان روستای گردشگری طیان به نمایش عموم گذاشته شد و مسئولان حاظر در این مراسم از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه