کد خبر:99942
پ
نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر

نشست خبری چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور

نشست خبری چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور برگزار می‌شود.

نشست خبری چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور برگزار می‌شود.

 

*** نشست خبری چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور

 

به گزارش خبرگزاری روستا، نشست خبری برگزاری چهارمین نمایشگاه توانمندی‌‌های روستاییان و عشایر کشور در روز شنبه مورخ ۱۹ مرداد ماه ۹۸ راس ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

معرفی استعدادها، قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در مناطق روستایی و عشایری، معرفی روستاها و مناطق عشایری نمونه به عنوان الگوی توسعه برای سایر روستاها و معرفی جاذبه‌های فرهنگی آداب و رسوم‌های مختلف از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جامعه روستایی و عشایری کشور ضمن ایفای نقش تولید محصولات کشاورزی و دامی، مسئولیت خطیر حفظ امنیت غذایی کشور را عهده‌دار است، بنابراین بهره‌مندی از استعدادها و ظرفیت‌های متنوع بالقوه روستایی و عشایری می‌تواند به عنوان یکی از کارآمدترین ابزارها در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به کار آید.

محصولات متنوع بویژه در زمینه (صنایع کوچک، صنایع روستایی و صنایع دستی) معرفی روستاهای نمونه به عنوان الگوی توسعه برای سایر روستاها با موقعیت و وضعیت مشابه، معرفی جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و گردشگری، معرفی مشاهیر، استعدادهای جوان و کارآفرین، ایجاد ارتباط دو سویه شهر‌نشینان با روستاییان و عشایر، برقراری ارتباط تجاری میان تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان با ایجاد تقاضای جدید و شناسایی بازارهای مصرف برای خرید محصولات و تولیدات این مناطق و تقویت روحیه خودباوری و توانمندی در جامعه روستایی و عشایری از اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، نمایشگاه توانمندی‌ های روستاییان و عشایر تهران ۹۸ چهارمین دوره، در تاریخ ۲۴ الی ۲۷ مرداد ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه