کد خبر:94412
پ
عباسی

برنامه‌های دولت برای مناطق کم‌برخوردار

استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های دولت برای مناطق کم‌برخوردار، از کاهش مهاجرت افراد از مناطق روستایی به شهری با رفع محرومیت مناطق محروم خبر داد.

استاندار چهار محال وبختیاری با اشاره به برنامه‌های دولت برای مناطق کم‌برخوردار از کاهش مهاجرت افراد از مناطق روستایی به شهری با رفع محرومیت مناطق محروم خبر داد.

 

*** مهاجرت مردم از روستا به شهر با بی توجه به مناطق کم‌برخوردار

 

به گزارش خبرگزاری روستا، استاندار چهار محال و بختیاری با سفر به منطقه عشایری دهستان موگویی (از توابع شهرستان کوهرنگ در ۲۰۰ کیلومتری شهرکرد) دلیل مهاجرت مردم از روستاها به شهرها راعدم توجه به مناطق کم‌برخوردار دانست و افزود:

در دولت تدبیر و امید، با حمایت معاون توسعه روستایی و مناطق محروم اعتبارات خوبی برای اشتغالزایی در بخش روستایی و فراگیر اختصاص داده شده است و حمایت از اشتغال روستایی و مناطق عشایری از مهمترین برنامه های دولت است.

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی اجرایی شدن طرح‌های توریستی و گردشگری را در دهستان موگویی اعلام کرد.

 

*** نیاز به زیرساخت‌های موردنیاز جهت سرمایه گذاری در مناطق کم‌برخوردار

 

علی کاظمی باباحیدری لازمه سرمایه گذاری در دهستان موگویی را تامین زیرساخت‌های موردنیاز منطقه مانند: جاده سازی، مدرسه سازی، بهداشت و برق دانست و افزود:

در دولت تدبیر و امید خدمات فراوانی به روستاهای دهستان موگویی ارائه شده است اما وضعیت در این مناطق کم‌برخوردار هنوز مطلوب نیست.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، همزمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به دهستان موگویی، عملیات احداث شهرک روستای تلو، ساخت خانه بهداشت در روستای تلو و اجرای آبخیزداری روستای صالح کوتاه، آغاز شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه