کد خبر:85134
پ
ملی‌پوشان ایران

شکست قهرمانانه ملی‌پوشان ایران برابر تیم یک میلیارد یورویی!

ملی‌پوشان ایران در دومین بازی دور مقدماتی جام جهانی روسیه با نمایش یک بازی فوق‌العاده برابر فوق ستارگان اسپانیا با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

ملی‌پوشان ایران در دومین بازی دور مقدماتی جام جهانی روسیه با نمایش یک بازی فوق‌العاده برابر فوق ستارگان اسپانیا، با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، تیم ملی فوتبال اسپانیا در دومین بازی‌اش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با یک گل ایران را شکست داد. دنی کارواخال پس از بازی گفت:

ما قبلا در مورد قدرت ایران شنیده بودیم و سرمربی به ما هشدار داده بود. آن‌ها تیم دفاعی هستند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. خیلی خوب بازی را بسته بودند.

ملی‌پوشان ایران در این بازی یک گل به ثمر رساندند اما داور آن را با کمک VAR آفساید اعلام کرد. مدافع اسپانیایی اظهار کرد: داور مجبور شد بازی را برای لحظاتی متوقف کند. داوران در این صحنه خوب عمل کردند. VAR در این مسابقه‌ها وجوددارد که به آنها کمک کند.

کارواخال در پایان گفت: خیلی خوشحال هستیم. اکنون به دنبال شکست مراکش هستیم و می‌خواهیم به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کنیم.

.

*** شایسته باخت نبودیم 

.

کارلوس کی‌روش بعد از شکست یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل اسپانیا گفت: به نظرم شایسته باخت نبودیم و این نتیجه منصفانه نبود. این اتفاقات در آفریقا هم برای من رخ داده بود. ما امروز تیم خوبی داشتیم. از اسپانیا هم ممنونم چون از آن‌ها چیزهای زیادی یادگرفتیم. بازیکنان من نشان دادند که لیاقت زیادی دارند.

کی‌روش در پایان درباره دیدار با پرتغال گفت: ما فینالی را مقابل اسپانیا داشتیم که خوب بازی کردیم. اگر بخواهیم این دیدار با یک دیدار تنیس مقایسه کنیم، به گونه‌ای بود که ما می‌خواستیم پوئن آخر را بگیریم.

ما برای توپ نهایی می‌جنگیدیم و امتیاز نهایی ما بازی با پرتغال است که اگر بتوانیم آن را کسب کنیم برنده خواهیم بود. فینال بعدی ما با پرتغال است و باید بهتر از امروز بازی کنیم تا موفق شویم.

.

به گزارش خبرگزاری روستا، دیگو کاستا بازیکن تیم ملی اسپانیا بهترین بازیکن دیدار این تیم برابر ایران شد.

.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه