کد خبر:83175
پ
۶۴۳۲۹۶۶۱۵۴bf394fe07f84b13f4bc2b2_XL
معاون عمرانی استانداری قزوین اعلام کرد

اشتغالزایی در روستاها با توسعه خدمات اینترنتی

معاون عمرانی استانداری قزوین از اشتغالزایی در روستاها با توسعه خدمات اینترنتی خبر داد.

معاون عمرانی استانداری قزوین از اشتغالزایی در روستاها با توسعه خدمات اینترنتی خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «علی فرخزاد» در جلسه‌ای با مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: توسعه خدمات اینترنتی به‌ویژه در روستاها به توسعه و پیشرفت استان کمک خواهد کرد و با توجه به سیاستگزاری‌های اخیر دولت مبنی بر محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی در روستاها، با توسعه خدمات اینترنتی می‌توان بستر مناسبی برای اشتغال‌زایی روستاها را فراهم کرد.

 

*** توسعه خدمات اینترنتی در روستاها

 

فرخ زاد افزود: با توجه به مشکلاتی از قبیل سرمازدگی محصولات کشاورزی و بیماری‌هایی که دامپروی روستاها را تهدید می‌کند، صنعت گردشگری می‌تواند منجر به ایجاد درآمدی پایدار برای روستاها شود که برای تحقق این موضوع باید زیرساخت‌های ارتباطی ایجاد شود.

 

وی خاطرنشان کرد: خدمات اینترنتی که در حال حاضر در دسترس روستاییان قرار گرفته هم از لحاظ هزینه برای روستاییان مناسب نیست و هم گردشگرانی که به مناطق روستایی سفر می‌کنند، امکان استفاده از آن را ندارند و این روند باید اصلاح شود. فرخزاد یادآورشد: استانداری قزوین برای بهبود خدمات اینترنتی شرکت زیرساخت حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون عمرانی استانداری قزوین در پایان خاطر نشان کرد: توسعه فیبر نوری در مسیر راه‌آهن رشت و منطقه کوهین به خدمات‌رسانی بهتر به مردم منجر خواهد شد.

 

روستانیوز روستانیوز روستانیوز

صدای روستا صدای روستا صدای روستا

انتهای پیام///

منبع
مهر
ارسال دیدگاه