کد خبر:70620
پ
چهارمحال و بختیاری
مدیرکل تعاون چهارمحال و بختیاری:

اجرای ۱۹۰ طرح اشتغال‌زا در بخش صنایع دستی چهارمحال و بختیاری

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از  اجرای ۱۹۰ طرح اشتغال‌زا در بخش صنایع دستی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از  اجرای ۱۹۰ طرح اشتغال‌زا در بخش صنایع دستی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «حفیظ الله فاضلی» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۹۰ طرح اشتغال‌زا در بخش صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود، اظهار داشت: این طرح‌های اشتغالی در روستاهای چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

 

*** صنایع دستی چهارمحال و بختیاری

 

وی عنوان کرد: این تعداد طرح با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بخش صنایع دستی یکی از مهم‌ترین بخش‌های اشتغالزا در استان چهارمحال و بختیاری است که توسعه این بخش مورد توجه قرار گرفته است.

 

بیشترین طرح‌های اشتغال‌زا چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان اجرا می‌شود. وی عنوان کرد: توسعه کارگاه‌های فرش‌بافی در چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اهداف طرح‌های اشتغالی در این استان است. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بیشترین طرح‌های اشتغال‌زا چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان اجرا می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: لردگان دارای بالاترین تعداد روستا و دارای بالاترین نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری است.

روستانیوز روستانیوز روستانیوز 

صدای روستا صدای روستا صدای روستا
انتهای پیام///

منبع
مهر
ارسال دیدگاه