کد خبر:66620
پ
بیمه

پرداخت خسارت کشاورزان از صندوق بیمه کشاورزی

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور: برای جبران خسارت ناشی از سرمازدگی ۲ راهکار اندیشیده شده که یکی از آن صندوق بیمه کشاورزی است که دولت هر سال تا هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به آن کمک می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: برای جبران خسارت ناشی از سرمازدگی ۲ راهکار اندیشیده شده که یکی از آن صندوق بیمه کشاورزی است که دولت هر سال تا هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به آن کمک می‌کند.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، اسماعیل نجار گفت: سرمای فروردین ماه، به بسیاری از سر درختی‌ها در مناطق مختلف کشور آسیب زده و گزارش‌های آن در حال جمع‌بندی است.

 

نجار افزود: دومین راهکار برای محصولات بیمه نشده، استمهال تسهیلات خسارت دیدگان از صندوق بیمه کشاورزی در بخش کشاورزی و زیرمجموعه آن هم در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پایان تصریح کرد: با توجه به گستردگی سرمازدگی باغ‌ها و محصولات کشاورزی در کشور، با وزارت جهاد کشاورزی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی هستیم. علاوه بر این دو راهکار، تسهیلات ارزان قیمتی را هم به کشاورزان آسیب دیده از سرما اختصاص دهیم. 

 

روستانیوز روستانیوز روستانیوز

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه