خبرنگار :
پ
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیح داد

عملکرد نیروی زمینی ارتش در سه اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب +فیلم

عملکرد نیروی زمینی ارتش در سه محور مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، موضوعی بود که جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با مجری شبکه خبر، به توضیح آن پرداخت.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، به نقل از سروش، رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب فرمانده نیروی زمینی ارتش بر سه اصل کارآمدی، تحرک و پاسخ به نیازهای عملیاتی روز، تاکید کردند.

 

امیر نوذر نعمتی با حضور در برنامه روی خط خبر که به صورت زنده از شبکه خبر پخش می‌شد با اشاره به سه اصل مورد تاکید مقام معظم رهبری، گفت:

عملکرد نیروی زمینی ارتش در این خصوص بسیار قابل توجه است زیرا شاخصه اصلی این نیروها، ولایت‌مداری می‌باشد.
 

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه، پیرامون عملکرد نیروی زمینی ارتش تصریح کرد:

 

در نیروی زمینی ارتش با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش بر این سه اصل تاکید داشتند، برای هر کدام از این سه کلید واژه، برنامه‌های منسجمی طرح‌ریزی و عملیاتی شد و در حال حاضر به خوبی می‌توان در خصوص عملکرد نیروی زمینی ارتش در سه اصل مذکور، کارنامه قابل توجهی را ارائه داد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، به نقل از سروش، امیر نوذر نعمتی در خصوص عملکرد نیروی زمینی ارتش در سه اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب توضیحاتی را ارائه داد که سرویس چند رسانه‌ای سروش، گزارشی تصویری از این توضیحات را آماده کرده است که در ادامه ملاحظه خواهید نمود:

 

 

انتهای پیام///

منبع
سروش
دریافت ویدیو
ارسال دیدگاه