کد خبر:65934
پ
۷۸۱۴۴۴۱_۲۱۰
فرماندار دشتی:

انجام مطالعات طرح هادی در هشت روستای دشتی

فرماندار دشتی: در سال جاری با تامین اعتبارات لازم مطالعات طرح هادی در هشت روستای این شهرستان انجام می‌شود.

فرماندار دشتی اعلام کرد: در سال جاری با تامین اعتبارات لازم مطالعات طرح هادی در هشت روستای این شهرستان انجام می‌شود.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «عبدالله نادری» در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای سهو از توابع بخش شنبه و طسوج ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: همه مسئولین وظیفه دارند به مردم خدمت کنند و نگاه دولت تدبیر و امید نیز حل مشکلات مردم است که برای تحقق این مهم باید به صورت شبانه روز تلاش کنیم.

 

وی با بیان اینکه اشتغال مهم‌ترین دغدغه مردم روستای سهو است، افزود: اگر می‌خواهیم شاهد مهاجرت معکوس مردم و جوانان در روستاها باشیم باید اشتغال برای آنها فراهم کنیم. نادری با بیان اینکه کشاورزی محور توسعه شهرستان است، یادآور شد: با توجه به اینکه بخش طسوج به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان به شمار می‌رود می‌طلبد توجه جدی به آن صورت گیرد.

 

*** تامین اعتبارات لازم مطالعات طرح هادی

 

وی ادامه داد: در حال حاضر کشاورزانی که در منطقه حضور دارند باید با برنامه‌ریزی مناسب از آنها حمایت شوند تا متضرر نشوند. فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه مردم در مصرف آب صرفه‌ جویی کنند، گفت: به حمد‌الله در چند سال اخیر در زمینه آب کارهای خوبی صورت گرفته ولی با توجه به کمبود بارش باران ضرورت دارد مردم در مصرف آب صرفه‌ جویی کنند.

 

وی با بیان اینکه باید به آب به عنوان یک سرمایه ملی نگاه کنیم، یادآور شد: در سال جاری با تامین اعتبارات لازم مطالعات طرح هادی در هشت روستای این شهرستان انجام می‌شود. نادری از نوسازی شبکه و مخزن آب این روستا خبر داد و خاطر نشان کرد: نوسانات برق روستا بررسی و در اسرع وقت بر طرف و اگر نیاز به نصب ترانس وجود داشته باشد تا قبل از فصل گرما اقدام شود.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، فرماندار دشتی از پیگیری عدم آنتن دهی موبایل در دهستان طسوج خبر داد و در پایان تصریح کرد: به‌زودی جهاد کشاورزی برای حل مشکل کشاورزان این روستا استخر احداث می‌کند.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه