کد خبر:63067
پ
images

شکست ۴-۱ چلسی مقابل واتفورد

سرمربی چلسی اعتراف کرد که در انتخاب ترکیب بازی تیمش با واتفورد اشتباه کرده است.

سرمربی چلسی اعتراف کرد که در انتخاب ترکیب بازی تیمش با واتفورد اشتباه کرده است. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر،آنتونیو کونته پس از شکست ۴-۱ شب گذشته چلسی مقابل واتفورد ضمن اعتراف به اشتباهش در انتخاب ترکیب عنوان کرده نگران شغلش نیست و اجازه نمی دهد بازیکنان تکلیف آینده او را مشخص کنند.  

کونته پس از بازی به اسکای اسپورت گفت:«برای بازی در باشگاهی مثل چلسی باید شخصیت داشت چون بازی کردن هنگامی که اعتماد بنفس تیم بالا است کار چندان سختی نیست. در این شرایط شخصیت بازیکنان مشخص می شود. من باید مسئولیت تیمم را قبول کنم و فکر می کنم در انتخاب ترکیب اشتباه کردم. ما بدون شخصیت بازی کردیم. بازی را با ترس آغاز کردیم. 

ناامید شدم چون عملکرد تیم خیلی بد بود. ممکن است گاهی شکست بخوریم اما همیشه با شخصیت بازی می کنیم و سعی می کنیم فوتبال مثبتی ارائه کنیم. بازگشت به بازی با ده نفر کار سختی است. در نیمه دوم بهتر شدیم اما در عرض ۱۰ دقیقه دروازه مان ۳ بار باز شد و در این شرایط مربی و بازیکنان باید مسئولیت قبول کنند». 

.

*** نگران شغلم نیستم

.

سرمربی چلسی در ادامه افزود:«انتقال افکارم به شما کار سختی است. امیدوارم بفهمید که نگران شغلم نیستم. من هر روز با ۱۰۰ درصد توانم کار می کنم. روح من در آرامش است و بدون مشکل و یا عذاب وجدان به خواب می روم. اگر باشگاه احساس کند دچار مشکل شده می تواند تصمیمی بگیرد و مشکلی نیست. تنها در چلسی بازیکنان قدرت تعیین وضعیت آینده مربی را دارند. این اشکال دارد. من کاپیتان یوونتوس بودم و هیچ وقت درباره مربی ام با باشگاه حرف نزدم. کار من کار کردن با این بازیکنان است و مشکلی هم با تعهدشان ندارم اما شما سعی می کنید مشکلی درست کنید».

به گزارش خبرگزاری روستا ، کونته در پایان گفت: «درست است که تیم مشکلاتی دارد اما نمی خواهم بهانه بیاورم. شما با بهانه آورد نمی توانید مشکلات را حل کنید. من یک برنده هستم و تنها با تلاش می توانم شرایط را تغییر دهم».

انتهای پیام///

منبع
نود
ارسال دیدگاه