کد خبر:61321
پ
saabta1226-290×195

رونمایی از سامانه اولین جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران

با حضور معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سامانه اولین جشنواره عکس بناهای تاریخی ایران رونمایی شد.

با حضور معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سامانه اولین جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران رونمایی شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا،در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور در غرفه صندوق احیا از سامانه اولین جشنواره عکس بناهای تاریخی رونمایی کرد.

 

 

*** رونمایی از سامانه اولین جشنواره ملی عکس بناهای تاریخی ایران

 

 

این سامانه تا ۲۹ فروردین در دسترس همگان قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند عکس‌های خود از بناهای تاریخی را بر روی این سامانه بارگذاری کنند. آثار ارسال‌شده به این جشنواره در هفته اول اردیبهشت داوری می‌شود و در هفته پایانی اردیبهشت هم‌زمان با هفته میراث فرهنگی ۱۰۰ اثر به‌عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، مراسم رونمایی از این سامانه با حضور محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، پرهام جانشفان رئیس صندوق احیا و بهره‌برداری از بناهای فرهنگی و تاریخی، قدرت ابراهیمی مدیر کل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، روح‌الله مهدی‌نژاد رئیس مرکز روابط‌ عمومی سازمان میراث‌فرهنگی و عضو شورای سیاست‌گذاری این جشنواره و سیدامین صانعی دبیر این جشنواره برگزار شد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
دولت
ارسال دیدگاه