کد خبر:62438
پ
۳۹۸۵۰۹۳۲۸۰۵۷۰۲۸۳۷۰۸۱۲۰۸۷۵۹۸۳۷۰۸۱۲۳۰۸۷۵۹۲۳۷۴۸۷۵۱۰۲۸۹۷۴۵۶۹۲۳۹۱۸۴۷۵۹۸۷۱۲۴۵

جمع‌آوری زباله‌های اطراف روستای گردشگری هشمیز

روز گذشته و با فراخوان اعلام شده از سوی سازمان مردم نهاد آمانج، جمعی از اهالی روستای هشمیز به‌ویژه جوانان اطراف روستای خود را از وجود زباله پاک‌سازی کردند.

روز گذشته و با فراخوان اعلام شده از سوی سازمان مردم نهاد آمانج، جمعی از اهالی روستای هشمیز به‌ویژه جوانان اطراف روستای خود را از وجود زباله پاک‌سازی کردند.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، به همت سازمان مردم نهاد آمانج و با حضور جمعی از اهالی روستا به‌ویژه جوانان، زباله‌های اطراف روستای گردشگری هشمیز جمع‌آوری شد.

 

*** پاک‌سازی منابع طبیعی اطراف روستای هشمیز

 

در جریان این اقدام مردمی که با استقبال خوبی از سوی اهالی روستا نیز مواجه شده بود، شرکت‌کنندگان از هدف حفاظت محیط زیست و هم‌چنین منابع طبیعی اطراف روستای هشمیز را به صورت کامل پاک‌سازی کردند. مدیر عامل سازمان مردم نهاد آمانج در این رابطه گفت: سازمان مردم نهاد آمانج از ابتدای سال جاری مجوز فعالیت خود را به صورت استانی و از استانداری کردستان دریافت کرده است و فعالیت‌های مختلفی را در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار داده است. حامد محمودیان بیان کرد: تمامی اعضای هیات مدیره سازمان مردم نهاد آمانج از اهالی روستای هشمیز هستند که تلاش می‌کنیم تا با فعالیت‌های مختلف زمینه برای ارتقاء سطح زندگی مردم را فراهم کنیم.

وی گفت: جمع‌آوری زباله‌های اطراف روستا به‌عنوان یکی از برنامه‌های این سازمان مردم نهاد صورت گرفت و در همین راستا طی روزهای آینده جام فوتسال با حضور جوانان خود روستا و با شعار مبارزه با مواد مخدر نیز برگزار می‌شود. مدیر عامل سازمان مردم نهاد آمانج گفت: انتظار می‌رود که در سایه همکاری و حمایت‌های مسئولان استانی و شهرستانی بتوانیم در تمامی حوزه‌ها آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و ورزشی فعالیت‌های را در روستای هشمیز و سایر روستاهای اطراف داشته باشیم.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، روستای هشمیز با جمعیت نزدیک به دو هزار نفر در بخش سیروان شهرستان سنندج واقع شده و علاوه بر این‌که دارای معماری منحصر به‌فردی است، در بخش‌های کشاورزی از جمله تولید توت‌فرنگی یکی از مناطق نمونه نه‌تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور است.

 

انتهای پیام///

منبع
مهر
ارسال دیدگاه