کد خبر:105306
پ
قتل-با-اسلحه
روستا گزارش می دهد:

انتقام خونین از بردار و متصدی دفترخانه به خاطر یک ملک!

پلیس در تعقیب مردی است که به‌دنبال اختلاف ملکی با برادرش او و متصدی یک دفترخانه را با شلیک گلوله به قتل رسانده و گریخته است.

پلیس در تعقیب مردی است که به‌دنبال اختلاف ملکی با برادرش او و متصدی یک دفترخانه را با شلیک گلوله به قتل رسانده و گریخته است.

 

*** انتقام خونین از بردار و متصدی دفترخانه به خاطر یک ملک!

 

به گزارش روستا، حادثه تیر اندازی صبح چهارشنبه در یکی از روستاهای اطراف بروجرد واقع در استان لرستان اتفاق افتاد.

۲برادر از مدت‌ها قبل بر سر یک ملک با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند. با وجود پادرمیانی چند نفر از اعضای فامیل اما این اختلافات ادامه داشت.

صبح دیروز اما یکی از آنها تصمیم هولناکی گرفت. او   کلت کمری‌ای که از قبل آماده کرده بود را برداشت و به خانه برادرش رفت.

او که هنوز از اختلافات قبلی با برادرش دلگیر بود وقتی او از خانه‌اش بیرون آمد با اسلحه به‌سوی او تیراندازی کرد و او را به قتل رساند.

به نقل از همشهری، مرد مسلح پیش از آنکه اهالی روستا در محل جنایت جمع شوند از آنجا فرار کرد و سراغ دومین قربانی‌اش رفت.

او سردفتر یکی از دفترخانه‌ها در بروجرد بود که با برادرش نیز رابطه دوستانه داشت. مرد مسلح او را هم در اختلافات مالی که با برادرش داشت مقصر می‌دانست. او تصمیم گرفته بود علاوه بر برادرش او را هم به قتل برساند.

مرد خشمگین دقایقی بعد خودش را به دفترخانه رساند و به‌سوی او نیز تیراندازی و خیلی سریع از آنجا فرار کرد. با وجود اینکه این سردفتر در مدت زمان کوتاهی به بیمارستان منتقل شد اما به‌دلیل شدت جراحات وارده او نیز جانش را از دست داد تا شمار قربانیان این حادثه به ۲نفر افزایش پیدا کند.

سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا، فرمانده انتظامی بروجرد با اعلام جزئیات این خبر گفت: ضارب پس از ارتکاب دومین جنایت به مکان نامعلومی گریخت. بلافاصله با تشکیل تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی، تلاش‌ها برای دستگیری او آغاز شده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
روستا
ارسال دیدگاه