کد خبر:104601
پ
۷۷۱۰۱۵۲_۵۵۰
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)

اختصاص ۴۷۶ میلیارد تومانی برای طرح‌های آبرسانی به روستا‌ها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان از اختصاص ۴۷۶ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های آبرسانی به روستا‌های محروم استان خبر داد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان از اختصاص ۴۷۶ میلیارد تومانی برای اجرای طرح‌های آبرسانی به روستا‌های محروم استان خبر داد.

 

*** اختصاص ۴۷۶ میلیارد تومانی برای طرح‌های آبرسانی به روستا‌ها

 

به گزارش روستا، سردار غلامحسین محمدی‌اصل اظهار داشت:

مهم‌ترین ماموریت بسیج و سپاه استان کمک‌رسانی به مردم با مردمداری و مردم‌یاری است که در این زمینه با تمام وجود در خدمت مردم خواهیم بود و به همین دلیل تاکنون اقدامات مهم و قابل توجهی در آبرسانی، اشتغال و مسکن‌سازی انجام یافته است.

 

وی بیان کرد:

اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان اردبیل با خدمت‌رسانی و ایجاد امید در بین مردم خوشبختانه با روند مناسبی در حال اجراست و به همین منظور حرکت‌های جهادی مهم در استان اردبیل به انجام رسیده که به همین منظور طرح بسیج آبرسانی به ۴۵۴ روستای درگیر با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و بسیج سازندگی عملیاتی شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد:

ایجاد روحیه جهادی برای از بین بردن بن‌بست‌ها و ایجاد موفقیت و پیشرفت در کشور در عرصه‌های مختلف امری مهم و اساسی است و در این زمینه اقدامات جهادی و محرومیت‌زدایی تا حدود قابل توجهی موفق عمل کرده و جنگ رسانه‌ای را خنثی کرده است.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه