کد خبر:100556
پ
امدادرسانی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس:

امدادرسانی به ۷۷۶ خانوار در بارش‌های اخیر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از امدادرسانی به ۷۷۶ خانوار در بارش‌های اخیر خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از امدادرسانی به ۷۷۶ خانوار در بارش‌های اخیر خبر داد.

 

*** امدادرسانی به ۷۷۶ خانوار در بارش‌های اخیر

 

به گزارش خبرگزاری روستا، حسین درویشی با بیان این مطلب، اظهار داشت:

نیروهای هلال احمر با ارزیابی دقیق منازل، انتقال مصدومان و توزیع اقلام زیستی،طی دو روز گذشته به آسیب‌دیدگان یاری رساندند.

وی با بیان اینکه به شهرستان‌های لامرد، فیروزآباد، قیروکارزین، خنج، ارسنجان و خرامه بیشترین خدمات امدادرسانی ارائه شده است، بیان داشت:

۷۶ تیم عملیاتی این جمعیت با استعداد نیروی ۴۳۰ نفر نجاتگر متخصص در قالب تیم‌های امداد و نجات در سیلاب و آب‌های خروشان، واکنش سریع، آنست (سگ‌های تجسس)، پایگاه های ثابت و موقت امداد و نجات بین شهری جاده‌ای و امداد کوهستان اجرای عملیات امداد و نجات را بر عهده داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: همچنین با به‌ کارگیری ۴۹ خودروی عملیاتی و ۶۵ موتور پمپ و لجن‌کش به سیل‌زدگان، عشایر و مسافران و خودروهای گرفتار در سیلاب یاری‌رسانی شده‌اند.

 

*** توزیع اقلام زیستی و امدادی

 

درویشی در ادامه بیان داشت:

توزیع اقلام زیستی و امدادی که شامل نایلون پوششی، موکت، پتو، والور، چادر، بسته غذایی و کنسروجات در بین حادثه‌دیدگان از دیگر مواردی است که نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان فارس به آن اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: تا اتمام فعالیت سامانه بارشی در همه نقاط فارس، امدادرسانی همچنان ادامه خواهد یافت.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، با فعال‌شدن سامانه بارشی در سراسر این استان، بارش‌های شدید به همراه وزش باد شدید از ۲۵ آذرماه آغاز شده است و تا ۲۷ آذرماه در جنوب و مرکز استان فارس ادامه خواهد یافت.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه