کد خبر:100314
پ
وزارت راه و شهرسازی
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس خبر داد

تعهد وزارت راه و شهرسازی برای احداث ۲ هزار کیلومتر راه روستایی

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از تعهد وزارت راه و شهرسازی برای احداث ۲ هزار کیلومتر راه روستایی در سال ۹۸ خبر داد.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از تعهد وزارت راه و شهرسازی برای احداث ۲ هزار کیلومتر راه روستایی در سال ۹۸ خبر داد.

 

*** احداث ۲ هزار کیلومتر راه روستایی 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت:

براساس گزارش ارائه شده در این نشست، وزارت راه و شهرسازی متعهد شده در سال جاری ۲ هزار کیلومتر راه روستایی احداث کند که تاکنون ۹۲۰ کیلومتر آن احداث و ۱۲۰ کیلومتر آسفالت شده است.

 

***راه‌های روستایی در استان‌ها احداث و تکمیل می‌شوند

 

وی در ادامه بیان داشت: براساس نرخ توسعه یافتگی و شاخص‌های استخراج شده راه‌های روستایی در استان‌ها احداث و تکمیل می‌شوند که استان‌های محروم در اولویت قرار دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان حاضر در این نشست اعتراضاتی در خصوص عزل و نصب‌ها و توزیع ناعادلانه قیر در استان‌ها اعتراضاتی داشتند، اضافه کرد: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که انتصابات در حال نظام‌دهی است تا برخی اعمال نفوذها به حداقل ممکن برسد.

 

*** اصلاح ساختارها برای رفع مشکلات میان ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان‌های حمل و نقل

 

به گزارش خبرگزاری روستا، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در پایان، اظهار داشت:

برخی اصلاح ساختارها برای رفع مشکلات میان ادارات کل راه و شهرسازی و سازمان‌های حمل و نقل در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه