کد خبر:99282
پ
قندالی در روز ملی روستا و عشایر
رئیس سازمان امور عشایر ایران تعیین کرد

تعیین نماینده تام الاختیار در رسیدگی به عشایر سیل‌زده

رئیس سازمان امور عشایر ایران طی ابلاغی شاهپور علایی مقدم، بهرام میراخورلی و سیاوش احمدی میرقائد را به عنوان نماینده تام الاختیار در استان‌های ایلام، لرستان و خوزستان تعیین کرد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران طی ابلاغی شاهپور علایی مقدم، بهرام میراخورلی و سیاوش احمدی میرقائد را به عنوان نماینده تام الاختیار در استان‌های ایلام، لرستان و خوزستان تعیین کرد.

 

*** شاهپور علایی مقدم؛ نماینده تام الاختیار سازمان امور عشایر در ایلام

 

به گزارش خبرگزاری روستا، رئیس سازمان امور عشایر ایران در ابلاغی شاهپور علایی مقدم  قائم مقام و معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان را به عنوان نماینده تام الاختیار در موضوع رسیدگی به عشایر خسارت دیده از سیل در استان ایلام تعیین کرد. 

در این حکم آمده است: « شایسته است با عزیمت به استان ایلام و بررسی مسائل مرتبط و همکاری با همه دستگاه‌های اجرایی، به ویژه استاندار محترم اقدام و از نتیجه اقدامات، اینجانب را مطلع نمایید.

ضمنا آقای دکتر میزبان مدیرکل محترم دفتر مطالعات در معیت جنابعالی خواهند بود. »

 

*** بهرام میراخورلی؛ نماینده تام الاختیار سازمان امور عشایر در لرستان

 

کرمعلی قندالی همچنین در ابلاغی بهرام میراخورلی سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع و مدیر حوزه ریاست سازمان را به عنوان نماینده تام الاختیار در موضوع رسیدگی به عشایر خسارت دیده از سیل در استان لرستان تعیین کرد.

 بابا داوردان مدیرکل عمران و امور زیربنایی سازمان نیز در این سفر حضور دارد. 

 

*** سیاوش احمدی میرقائد؛ نماینده تام الاختیار سازمان امور عشایر در خوزستان

 

رئیس سازمان امور عشایر ایران در موضوع رسیدگی به عشایر خسارت دیده از سیل در استان خوزستان نیز سیاوش احمدی میرقائد را بعنوان نمایننده تام الاختیاری سازمان در بررسی وضعیت سیل در این استان تعیین کرد. رئیس حراست سازمان امور عشایر نیز در این سفر احمدی میرقائد را همراهی می کند.

 

*** انتصاب مسئول ستاد مدیریت بحران سیل در مناطق عشایری 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، رئیس سازمان امور عشایر ایران ضمن تعیین نماینده تام الاختیار در این استان‌ها همچنین در ابلاغی سعید پازوکی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان را بعنوان مسئول ستاد مدیریت بحران سیل در مناطق عشایری برای هاهنگی با واحدهای ملی و استانی و جمع آوری و بررسی میزان خسارات وارده به بخش‌های مختلف جامعه عشایری، تعیین کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه