کد خبر:99145
پ
سیل
در گفتگو با خبرگزاری صنایع انجام شد

پیام ویژه قائم مقام وزیر صنعت برای مدیران و صاحبان صنایع مختلف در استان‌های سیل‌زده

قائم مقام وزیر صنعت در گفتگو با خبرگزاری صنایع خطاب به مدیران و فعالان صنایع مختلف در استان‌های سیل‌زده پیام ویژه‌ای را صادر کرد.

قائم مقام وزیر صنعت در گفتگو با خبرگزاری صنایع خطاب به مدیران و فعالان صنایع مختلف در استان‌های سیل‌زده پیام ویژه‌ای را صادر کرد.

 

*** خسارت‌های واردشده به صنایع در استان‌های سیل‌زده

 

به گزارش خبرگزاری روستا، بارش‌ها و سیل‌های اخیر در برخی استان‌های کشور، خسارت‌های زیادی را به همراه داشته است و در این میان متاسفانه صنایع مختلف و شهرک‌های صنعتی نیز دچار مشکلات و خسارت‌های زیادی شدند که دربرخی از استان‌ها مثل لرستان حتی هنوز امکان ورود به برخی از شهرک‌های صنعتی و برآورد خسارت نمی‌باشد.

 

خبرنگاران خبرگزاری صنایع در این خصوص با رؤسای سازمان‌های صمت و مدیران عامل شهرک‌های صنعتی در استان‌های سیل‌زده ارتباط برقرار کرده و در خصوص کم و کیف مشکلات و خسارت‌های وارد شده به صنایع استان‌های متبوعشان گفتگو کردند که اخبار این گفتگوها و مصاحبه‌ها را می‌توانید در سرویس سازمان صنایع کوچک خبرگزاری صنایع ملاحظه نمایید.

 

 

*** پیام ویژه‌ برای مدیران و صاحبان صنایع خسارت دیده

 

بعد از اطلاع از مشکلات و خسارت‌های وارد شده به صنایع مختلف و نگرانی مدیران و صاحبان صنایع در استان‌های سیل‌زده ، تصمیم گرفتیم موضوع را با مسئولان وزارت صمت پیگیری کنیم که مطلع شویم چه تصمیمات و برنامه‌هایی برای حمایت از صنایع خسارت دیده در سیل اخیر دارند.

پاسخ سوأل خود را از قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت که در کمیته‌ای که بدین منظور در وزارت صمت تشکیل شده است و به نمایندگی از وزیر صمت نیز به استان خوزستان اعزام شده است، پیگیری کردیم و ایشان نیز ضمن توضیح درخصوص اقدامات وزارت صمت پس از سیل اخیر، در پاسخ به سوال ما، توصیه و پیام ویژه‌ای را برای مدیران و صاحبان صنایع خسارت دیده در سیل اخیر صادر کردند.

 

 

سید شریف حسینی خطاب به مدیران و صاحبان صنایع خسارت دیده در سیل، اظهار داشت:

کلیه افرادی که در چارچوب وزارت صنعت، معدن و تجارت و حوزه فعالیت‌های مرتبط با آن فعالیت ‌می‌کنند، به هیچ عنوان نگران نباشند، زیرا همانگونه که دولت خسارت‌های مردم را در بخش‌های مختلف، تامین خواهد نمود، وزارت صنعت نیز برای تولید‌کنندگان و فعالان صنعتی تصمیمات مقتضی را اتخاذ و حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، قائم مقام وزیر صنعت در پایان تاکید داشت:

همانند گذشته با تسهیلاتی که در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت، رونق به فعالیت آنها بازخواهد گشت.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری صنایع
دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
ارسال دیدگاه