کد خبر:98096
پ
المپیاد علمی دهیاران
با هدف ارتقاء سطح دانش علمی و شغلی

سومین المپیاد علمی دهیاران کشور در البرز برگزار شد

سومین المپیاد علمی دهیاران کشور با هدف ارتقاء سطح دانش علمی و شغلی در مجتمع ایثار بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ استان برگزار شد.

سومین المپیاد علمی دهیاران کشور با هدف ارتقاء سطح دانش علمی و شغلی در مجتمع ایثار بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ استان برگزار شد.

 

*** آموزش دهیاران کشور

 

به گزارش خبرگزاری روستا، آموزش دهیاران کشور یکی از وظایف مهم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است که در ارتقاء سطح آگاهی شغلی و علمی دهیاران و از طرفی موجب افزایش کارایی، بهره وری عملکرد در دهیاری‌ها خوهد شد.

 

*** سومین المپیاد علمی دهیاران

 

با توجه به تداوم، اهمیت و ضرورت آموزش‌های غیر حضوری، سومین المپیاد علمی دهیاران با حضور ۲۱۰ نفر از دهیاران برتر آزمون مکاتبه‌ای سال‌های (۱۳۹۶ و ۱۳۹۷) کشور توسط مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی با همکاری دفتر امور روستایی استانداری البرز در شهر کرج برگزار گردید.

گفتنی است پیش از شروع آزمون‌ المپیاد، همایشی و نشست صمیمانه‌ای با حضور داوطلبان آزمون، و مسئولان در سالن همایش شهید چمران مجتمع ایثار برگزار گردید و دکتر جندقیان معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، دکتر عبداللهی رئیس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی و قاسم پور مدیر کل امور روستایی و شوراها به سخنرانی پرداختند.

 مدیرکل امور روستایی استانداری البرز گفت: مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با همکاری دفتر امور روستایی استانداری البرز  این المیپاد را برگزار کردند.

غفور قاسمپور افزود: در این المپیاد ۲۱۳ نفر از دهیاران برتر آزمون مکاتبه ای سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷حضور داشتند.

 

*** هدف از برگزاری آزمون مکاتبه‌ای دهیاران

 

وی گفت: هدف از برگزاری آزمون مکاتبه‌ای دهیاران، کاهش هزینه‌های آموزشی و ارتقا توانمندی‌های شغلی و تخصصی دهیاران و آشنایی آنان با شرح وظایف خود با سرفصل قوانین و مقررات دهیاری و شورای اسلامی، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، بودجه و امور مالی و معاملاتی، مقررات ملی ساختمان و ساخت و ساز، مدیریت بحران و محیط زیست و پسماند می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری روستا، لازم به ذکر است که ۳۷ هزار دهیاری در کشور وجود دارد.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه