کد خبر:97487
پ
امید۱
خبرگزاری روستا گزارش می‌دهد:

دیدار معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری با معاون عمرانی و مدیرکل روستایی چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری با معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری با معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

 

*** تأمین آب شرب چهارمحال و بختیاری

 

به گزارش خبرگزاری روستا، محمد امید با مهندس نظری معاون هماهنگی امورعمرانی و مهندس محمودیان مدیرکل امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار مدیرکل امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری ضمن پرداختن به مشکلات تأمین آب شرب روستاییان این استان، گزارشی اجمالی درخصوص  پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات قانون ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری در قالب تفاهم نامه‌های منعقده فی‌مابین معاونت توسعه روستایی و بانک‌های سینا، پارسیان و پست بانک ارائه نمود.

نظری در ادامه ضمن تبریک انتصاب محمد امید،خواستار مساعدت و توجه بیشتر این معاونت در اختصاص تسهیلات روستایی به طرح‌های مصوب این استان شد و از ایشان جهت بازدید از این استان دعوت به عمل آورد.

 

*** قول مساعد معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری نیز ضمن قبول دعوت، مردم استان چهارمحال و بختیاری را مردمی نجیب، همراه و بی‌حاشیه دانست و در زمینه توجه به روستاها و حل مشکلات استان قول مساعد داد.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه