کد خبر:96830
پ
واردات دام زنده
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خبر داد

ارز مبادله‌ای برای واردات دام زنده

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان، از قرار گرفتن واردات دام زنده جزو ۴۱ قلم کالای اساسی مشمول ارز مبادله‌ای خبر داد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان، از قرار گرفتن واردات دام زنده جزو ۴۱ قلم کالای اساسی مشمول ارز مبادله‌ای خبر داد.

 

*** واردات دام زنده جزو ۴۱ قلم کالای اساسی

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در کارگروه ساماندهی دام سیستان و بلوچستان اظهار داشت:

واردات دام زنده با توجه به نیاز بازار و اهمیتی که در بحث اشتغال دارد جزو ۴۱ قلم کالای اساسی مشمول ارز مبادله‌ای قرار گرفت.

 

*** اشتغال گسترده‌ با سرمایه‌گذاری در حوزه دام

 

محمدهادی مرعشی پیرامون واردات دام زنده افزود:

با توجه به ۳۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری که دربحث زیرساخت‌های حوزه دام صورت گرفته است این مهم اشتغال گسترده‌ای را به خود اختصاص خواهد داد.

وی ادامه داد: ممنوعیت خروج دام زنده از سیستان و بلوچستان باعث فعال شدن واحدهای صنعتی و بسته‌بندی گوشت دام در استان می‌شود.

 

*** از اهداف واردات دام

 

این مقام مسئول عنوان کرد:

باید نظارت کافی و جدی توسط مبادی ذیربط انجام شود تا گوشت سالم و گرم با قیمت مناسب با توجه به قدرت خرید مردم در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان در پایان، گفت:

استفاده از امتیاز ارز مبادله‌ای برای واردات دام زنده از طریق مبادی رسمی سیستان و بلوچستان و برنامه‌ریزی برای ایجاد اشتغال پایدار در صنایع وابسته به صنعت دام و دامپروری در استان را از اهداف دیگر این کارگروه بیان کرد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه