کد خبر:96178
پ
پالایشگاه شیر

سرمایه‌گذاری برای ایجاد پالایشگاه شیر در استان مازندران

نشست مشارکت و سرمایه‌گذاری به منظور رونق تولید شیر و ایجاد پالایشگاه شیر در استان مازندران در محل سالن جلسات شرکت کاله برگزارشد.

نشست مشارکت و سرمایه‌گذاری به منظور رونق تولید شیر و ایجاد پالایشگاه شیر در استان مازندران در محل سالن جلسات شرکت کاله برگزارشد.

 

*** سرمایه‌گذاری به منظور ایجاد پالایشگاه شیر

 

به گزارش خبرگزاری روستا، نشست مشارکت و سرمایه‌گذاری به منظور رونق تولید شیر و ایجاد پالایشگاه شیر در استان مازندران به ریاست نبیان معاون امور عمرانی استاندار و مدیران اجرایی استان در محل سالن جلسات شرکت کاله برگزارشد.

در جلسه‌ای مشترک جهت پیگیری تفاهم‌نامه مشارکت و سرمایه‌گذاری در احداث پالایشگاه شیر و رونق دامپروری از طریق توسعه واحدهای دامداری یکصد راسی گاو شیری در روستاهای استان در محل مجموعه شرکت کاله واقع در شهرستان آمل برگزارگردید،

در ابتدا  نبیان ضمن خیر مقدم به حاضرین از احساس مسولیت اعضا جلسه در پیگیری و اجرایی نمودن بند بند این تفاهم نامه تقدیر و تشکر کرد.

 

 

*** تولید محصولات لبنی در مازندران

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ادامه به ظرفیت‌های بالقوه موجود از جمله دارا بودن منابع سرشار جهت خودکفایی محصولات لبنی در سطح استان و کشور اشاره کرد و افزود:

با سعی و تلاش اعضا و حمایت‌های مهندس اسلامی، استاندار وقت، خواهیم توانست با رونق تولید شیر و احداث پالایشگاه شیر ، استان مازندران را به قطب اول استعداد تولید شیر در کشور معرفی نماییم،

 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، در ادامه هریک از اعضا به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه