کد خبر:95587
پ
پسماند
مدیرکل امور روستایی مازندران:

مدیریت پسماند مبنای توسعه در روستاها باشد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اینکه مدیریت پسماند باید مبنای توسعه در روستاها باشد، بر اجرای طرح تفکیک از مبدا در روستاها تاکید کرد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به اینکه مدیریت پسماند باید مبنای توسعه در روستاها باشد، بر اجرای طرح تفکیک از مبدا در روستاها تاکید کرد.

 

*** مدیریت پسماند مبنای توسعه روستاها

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مهندس حسن اصغریان رستمی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در نشست با فرماندار، بخشداران و دهیاران بخش مرکزی و گلیخواران جویبار که با حضور مدیر موسسه بازیافت و ناظر پسماند استان در فرمانداری جویبار برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت:

اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در روستاهای مازندران از دغدغه های جدی مهندس اسلامی استاندار سابق مازندران بوده است که در حال اجراست و مورد تاکید جدی حسین زادگان سرپرست استانداری مازندران و نبیان معاون عمرانی استاندار نیز می‌باشد.

 

*** طرح تفکیک زباله از مبدا

 

وی افزود: شهرستان جویبار یکی از شهرهای فعال در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا است.

اصغریان با اشاره به اهمیت موضوع پسماند در سطح استان بیان داشت:

به دلیل اهمیت موضوع مدیریت پسماند جلسات توسعه روستاها با محوریت پسماند در شهرستان‌ها برگزار می‌شود تا از این طلای کثیف به نحو مطلوب استفاده شود.

 

 وی با اشاره به اینکه  در روستاها به اعتبار نیاز ندارد، تصریح کرد:

اگر دهیاران در روستاها با برنامه نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند از درآمد قابل توجهی برای دهیاری برخوردار خواهند شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران با تقدیر از فرماندار ، بخشداران و دهیاران بخش مرکزی و گلیخواران جویبار از اجرای موفقیت آمیز طرح تفکیک زباله از مبدا در ۱۳ روستای بخش گلیخواران و پنج روستای بخش مرکزی جویبار تقدیر کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران
ارسال دیدگاه