کد خبر:94457
پ
photo_2018-10-22_14-24-30

بررسی مشکلات کارآفرینان بخش شهیون دزفول

جلسه‌ای پیرامون مشکلات کارآفرینان با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراها، فرماندار دزفول، بخشدار و کارآفرینان در بخشداری دزفول برگزار شد.

جلسه‌ای پیرامون مشکلات کارآفرینان با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراها، فرماندار دزفول، بخشدار و کارآفرینان در بخشداری دزفول برگزار شد.

 

*** برگزاری جلسه بررسی مشکلات کارآفرینان

 

به گزارش خبرگزاری روستا، جلسه‌ای پیرامون مشکلات کارآفرینان روز یکشنبه، مورخ ۹۷/۰۷/۲۹ با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراها، فرماندار دزفول، بخشدار و کارآفرینان در بخشداری دزفول برگزار شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراها از تخصیص بیشترین تسهیلات برای جلوگیری از مهاجرت و اجرای طرح « اشتغال پایدار روستایی و عشایری » خبر داد.

حسینی با اشاره به تصویب طرح « اشتغال پایدار روستایی و عشایری » توسط مجلس و تامین ۶۰ هزار میلیارد ریال توسط بانک‌ها در راستای اجرای این طرح ، اظهار داشت: از بهمن ماه پارسال کارهای اداری این تسهیلات انجام و سامانه کارا در راستای ثبت نام متقاضیان اشتغال روستایی فعال شده است.

وی بر متقاضیان ثبت طرح در سامانه کارا به لزوم مشاوره محلی جهت آگاهی ازشرایط تسهیلات، مشکلات پیش رو و تعیین بازار هدف تولید تاکید فراوان کرد و افزود:

برخی افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی طرح هایی را قبول کرده‌اند که به بدهکاران بیکار در شهرک های صنعتی تبدیل شده و بدهی‌های زیادی به بار آورده‌اند.

 

*** تخصیص میلیاردها ریال درراستای اشتغال روستاییان

 

مدیرکل امور روستایی وشوراها، تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریالی کمیته امداد برای حل مشکلات کارآفرینان و اشتغال ۲ هزار نفر مددجو و افراد بیکار روستایی را اعلام کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند جهت بهره مندی از این تسهیلات به دهیاران و کمیته امداد مراجعه کنند.

حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: بازار برخی صنایع دستی مانند کپو در دزفول اشباع شده ولی همچنان متقاضی برای این صنعت وجود دارد که در صورت ورود به این صنعت دچار ضرر و زیان می‌شوند.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرکل امور روستایی وشوراها در پایان از لزوم برگزاری جلسه بازاریابی ویژه تولیدات مناطق روستایی دزفول برای جلوگیری از مشکلات پیش رو خبر داد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه