کد خبر:93887
پ
نماینده ولی‌فقیه
نماینده ولی‌فقیه تاکید کرد

لزوم فرهنگ‌سازی برای اصلاح الگوی مصرف آب و پرداخت زکات

 نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم فرهنگ‌سازی در اصلاح الگوی مصرف آب و پرداخت زکات از طریق برگزاری نشست‌های تخصصی با دعوت از اساتید دانشگاهی و علمی تاکید کرد.

 نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم فرهنگ‌سازی در اصلاح الگوی مصرف آب و پرداخت زکات تاکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جمع مدیران حوزه نماینده ولی‌فقیه در وزارتخانه با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) در خصوص استفاده از فرصت‌های پیش آمده اظهار داشت:

اگر دریچه خیری به روی انسان گشوده شد، باید از این فرصت بهره بگیرد؛ زیرا فرصت نسیم‌های حیات‌بخشی است که بر زندگی انسان می‌وزد و زندگی را برای تحول آماده می‌کند.

آیت الله تقوی در ادامه افزود: در فرهنگ اسلامی، معنای دیگر فرصت‌طلبی، سوء استفاده کردن از فرصت است؛ زیرا وقتی انسان در ایجاد و خلق فرصت، نقش نداشته باشد و از این فرصت در جهت منافع خود استفاده کند، این فرصت‌طلبی را می‌توان فرصت‌طلبی نفاق عنوان کرد.

 

***  برگزاری نشست‌های تخصصی برای  فرهنگ‌سازی در اصلاح الگوی مصرف آب

 

وی تصریح کرد: حضور ما در این وزارتخانه باب خیری است و باید قدر این فرصت را دانست و از آن به بهترین نحو استفاده کرد؛ چرا که اگر نیروهای مومن، روحانیون و علما در حوزه کاری خود با جدیت تلاش کنند و در خود تحول ایجاد کنند، می‌توانند تأثیرگذار باشند و کار را به درستی پیش برند.

در این نشست گزارش برگزاری همایش نقش فرهنگ دینی در اصلاح الگوی مصرف آب و نشست زکات توسط معاون امور فرهنگی و آموزشی و همچنین معاون امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی‌فقیه ارائه شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، نماینده ولی‌فقیه در پایان بر ادامه برگزاری این گونه نشست‌ها در حوزه‌های تخصصی دیگر و دعوت از اساتید دانشگاهی و علمی برای بیان نکات فنی به منظور فرهنگ‌سازی در این حوزه‌ها تاکید کرد

 

 

انتهای پیام///

منبع
پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی
ارسال دیدگاه