کد خبر:92518
پ
صبوری
معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی فارس خبر داد:

گشایش سه صندوق‌ حمایت از توسعه بخش کشاورزی در فارس

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس از گشایش ۳ صندوق‌ حمایت از توسعه بخش کشاورزی در فارس خبر داد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس از گشایش ۳ صندوق‌ حمایت از توسعه بخش کشاورزی در فارس خبر داد.

 

 

*** گشایش سه صندوق‌ حمایت از توسعه بخش کشاورزی

 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس، از گشایش سه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستانی در این استان، با حضور علیرضا اشرفی عضو هیئت مدیره و داریوش اعرابی، مدیر امور مجامع و نمایندگان شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی ، خبر داد.

صبوری‌پور تصریح کرد: این صندوق‌ها با مشارکت شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی فارس و در شهرستان‌های فیروزآباد، جهرم و اقلید گشایش یافت.

او با اشاره به این‌که هر کدام از صندوق‌‌های مذکور با سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد ریالی شروع به کار کردند، افزود:

تعداد سهام‌دار در صندوق شهرستانی فیروزآباد ۱۰۶۷ نفر ، صندوق شهرستانی جهرم ۷۲۴  نفر و صندوق شهرستانی اقلید ۹۵۳ نفر است.

این مقام مسئول افزود: گسترش ۱۹ صندوق‌ حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستانی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی فارس در سال جاری قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا ۳ سال آینده، تمام شهرستان‌های استان از صندوق شهرستانی بهره‌مند ‌شوند.

 

 

*** دانش، تکنولوژی و سرمایه سه ضلع مهم تولید پایدار

 

 

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان این‌که صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی ، یکی از راهکارهایی است که با مشارکت دولت و بهره برداران بخش کشاورزی برای افزایش سرمایه در این بخش اتفاق می‌افتد، خاطر نشان‌ کرد:

دانش، تکنولوژی و سرمایه سه ضلع مهم تولید پایدار در بخش کشاورزی است و نقش سرمایه در این سه ضلع از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که کشاورز با سرمایه می تواند کسی که دانش خوبی دارد را جذب و تکنولوژی خوبی را تهیه کند.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس در پایان تاکید کرد:

در فارس علاوه بر صندوق استانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی، ۳ صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان، یک صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و ۷ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‌های نی ریز، سپیدان، مهر، فراشنبد، فیروزآباد، جهرم و اقلید فعالیت دارد.    

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری ایانا
ارسال دیدگاه