کد خبر:92103
پ
دیودی
خبرگزاری روستا گزارش می‌دهد

پیگیری مشکلات مردم روستای دیودی از توابع شهرستان لالی استان خوزستان

نشست هم‌اندیشی مسئولان شهرستان لالی به منظور پیگیری مشکلات روستای دیودی برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی مسئولان شهرستان لالی به منظور پیگیری مشکلات روستای دیودی برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، نشست هم‌اندیشی در خصوص رفع مسائل و مشکلات منطقه عشایری و روستای دیودی از توابع  شهرستان لالی با حضور مدیرکل امور روستایی، نماینده مردم لالی در مجلس و فرماندار شهرستان لالی در سالن معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان برگزارشد.

 

مدیرکل امور روستایی وشوراهای استانداری خوزستان در ابتدای نشست، با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدا… الحسین (ع) اظهار داشت:
در هفته گذشته بازدیدی از روستای دیودی از توابع بخش حتی شهرستان لالی با حضور خانم دکتر رهبر نماینده رئیس کمیته امداد کل کشور داشته ایم که یه سری از مسائل ومشکلات از جمله آب،برق،راه روستایی و.. را مورد بررسی قرارداده وبرای رفع این مشکلات این جلسه را که مختص راه روستایی است برگزارکردیم و باید با مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط با راه روستایی و استفاده ازظرفیت ارزش افزوده و اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و اعتبارات موجود در دستگاه‌ها مشکلات پیش روی این روستا را هر چه سریعتر مرتفع کنیم.
 
 
 

*** حل مشکلات روستای دیودی

 

 
 
در ادامه فرماندار شهرستان لالی اظهار داشت:
 
۱۵ کیلومتر مسیر نیاز به بهسازی وآسفالت دارد که تاکنون تنها یک کیلومتر آن آسفالت شده و ۸ کیلومتر آن توسط دهیاران و بخشداری آماده سازی و ۶ کیلومتر آن نیاز به ۱۲ آبنمای ۱۰ متری دارد که تاکنون نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات خوبی را به آن منطقه داده است. اما با توجه به محرومیت بالای آن منطقه متاسفانه هنوز خلع آن محرومیت پرنشده و اگر بخواهیم از مهاجرت اهالی روستا به شهرها جلوگیری کنیم باید امکانات اولیه زندگی را برای ایشان هموار سازیم.
 
 
به گزارش خبرگزاری روستا، در پایان این نشست نماینده دستگاه‌های مختلف به ارائه گزارشات و پیشنهادات خود جهت رفع این موضوع پرداختند.
 
 
 
 
 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه