کد خبر:88734
پ
طرح روستایی
مدیر عامل پست بانک ایران:

اختصاص منابع به متقاضیان طرح‌های روستایی افزایش می‌یابد

مدیر عامل پست بانک ایران با اشاره به آغاز فاز دوم تامین مالی طرح‌های توجیه پذیر روستایی، از افزایش اختصاص منابع به متقاضیان طرح‌های روستایی خبر داد.

مدیر عامل پست بانک ایران با اشاره به آغاز فاز دوم تامین مالی طرح‌های توجیه پذیر روستایی، از افزایش اختصاص منابع به متقاضیان طرح‌های روستایی خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه گفت:

با تامین مالی طرح‌های روستایی و نظارت بر نحوه مصرف آن در منطقه، امکان اختصاص منابع به متقاضیان بیشتری فراهم می‌شود و بانک نیز از رسوب منابع برخوردار خواهد شد.

 

خسرو فرحی مدیر عامل پست بانک ایران در همایش مدیران پست بانک در وزارت ارتباطات از آغاز فاز دوم تامین مالی طرح‌های توجیه پذیر روستایی خبر داد و اظهار داشت:

یکی از مهم‌ترین فعالیت این بانک، تامین مالی طرح‌های روستایی است و پست بانک یکی از سه بانک تامین سرمایه اشتغال روستایی و عشایری است.

 

*** تامین مالی طرح‌های روستایی و نظارت بر نحوه مصرف آن در منطقه

 

وی ادامه داد: با تامین مالی طرح‌های روستایی و نظارت بر نحوه مصرف آن در منطقه، امکان اختصاص منابع به متقاضیان بیشتری فراهم شده و بانک نیز از رسوب منابع برخوردار می‌شود.

 

مدیر عامل پست بانک ایران با اشاره به حضور بانک دولتی پست بانک در بورس، گفت:

این دوگانگی شرایط بانک را پیچیده کرده است و نیاز به مدیریت درآمد و هزینه برای جلوگیری از زیان بانک داریم که برای سودآوری باید منابع را به سمت منابع ارزان قیمت ناشی از خدمات ببریم.

 

فرحی گفت: این بانک دومین بانکی است که از منابع صندوق توسعه ملی استفاده می‌کند و این صندوق ۴۰۰ میلیون دلار برای تامین مالی شرکت‌های نوآور و دانش بنیان تخصیص داده است.

 

*** صندوق توسعه ملی ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار برای تامین طرح‌های زیرساختی اختصاص داد

 

مدیر عامل پست بانک ایران افزود: همچنین صندوق توسعه ملی ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار برای تامین طرح‌های زیرساختی اختصاص داده است.

 

به گفته فرحی، میزان مطالبات این بانک از میانگین شبکه بانکی کشور را بیشتر کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر عامل پست بانک ایران ادامه داد:

تحریم‌ها اشتغال را هدف گرفته‌اند و کسانی که متولی این امر هستند، به بانک اطمینان کرده‌اند و در نتیجه باید برای تحقق اهداف را به صورت ماهانه دنبال کنیم.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه