کد خبر:86253
پ
آب شرب

برگزاری نشست پیگیری آب شرب آبادان و خرمشهر

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان به منظور پیگیری آب شرب آبادان و خرمشهر نشستی را با حضور دیگز مسئولان استان خوزستان برگزار کرد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان به منظور پیگیری آب شرب آبادان و خرمشهر نشستی را با حضور دیگز مسئولان استان خوزستان برگزار کرد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، به منظوری پیگیری و بهتر شدن وضعیت آب شرب ۲شهرستان خرمشهر و آبادان شامگاه پنجشنبه نشستی با حضور مدیران عامل آبفای استان، فرمانداران ۲شهرستان، و مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان برگزار شد.

کیامرث حاجی زاده با اشاره به مصوبات این نشست گفت: شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نسبت به تعمیرات خط آب حیات در محدوده دارخوین جهت انتقال ۲۰هزار متر مکعب در شبانه روز به آبادان ظرف مدت یک هفته اقدام کند.

 

 مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان افزود: شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان ۲دستگاه بسته بندی آب برای شهرستان خرمشهر تامین کند و تعداد تانکرهای آبرسانی خرمشهر و آبادان را نیز در بخش شهری و روستایی افزایش دهد.

 

*** شهرداری جهت آبیاری فضای سبز از آب شرب استفاده نکند

 

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان توضیح داد: شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان معین شهرستان آبادان و شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان نیز معین شهرستان خرمشهر تعیین شده اند که معاونان این دو شرکت لازم است در دو شهرستان مستقر شوند.

وی ادامه داد: فرماندار آبادان و.خرمشهر از شرکت های بزرگ شهرستان جهت همکاری برای فراهم آوردن ۲۰تانکر سیار در سطح شهر اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری روستا، حاجی زاده بیان کرد: شهرداری هر دو شهرستان جهت آبیاری فضای سبز تنهای از تانکر های خود استفاده کند و به هیچ وجه از آب شرب استفاده نکند( تفکیک شبکه آب خام از آب شرب).

 

انتهای پیام///

منبع
آبادی نیوز
ارسال دیدگاه