کد خبر:83672
پ
تولید پوشاک
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد:

عملیاتی شدن طرح تولید پوشاک در روستاهای اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از عملیاتی شدن طرح تولید پوشاک در روستاهای این استان در آینده‎ای نزدیک خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از عملیاتی شدن طرح تولید پوشاک در روستاهای این استان در آینده‎ای نزدیک خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، علی نظری شیخ‌احمد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص طرح تولید پوشاک افزود:

راه اندازی بخش پوشاک در روستاهای این استان در قالب کارگاه‌های کوچک و متوسط با یک هزار و ۳۷۰ فرصت شغلی و ۶۶۸ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۹ درصد مد نظر قرارگرفته است.

 

*** در نظر گرفتن پنج استان کشور به عنوان پایلوت در طرح تولید پوشاک 

 

وی ادامه داد: بانک کشاورزی در حال امضای قرارداد عاملیت با صنایع کوچک است و به محض نهایی شدن مراحل اولیه برای اجرای طرح شروع می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: پنج استان کشور در این طرح به عنوان پایلوت تولید پوشاک در نظر گرفته شده که در صورت تحقق شاهد رونق تولید و اشتغال در روستاها خواهیم بود.

 

*** حمایت و پشتیبانی از طرح‌های صنعتی و تولیدی

 

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید حمایت و پشتیبانی از طرح‌های صنعتی و تولیدی و اشتغالزایی افراد جویای کار مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه رونق ‌بخشی به تولیدات داخلی با جدیت و اهتمام ویژه پیگیری می‌شود.

نظری بیان کرد: امسال برای اشتغالزایی در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با هدف کاهش نرخ بیکاری برنامه‌ریزی شده و تاکنون هم چندین نفر برای سرمایه‌گذاری در این شهرک‌ها اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری روستا، ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه