کد خبر:68646
پ
طرح‌های روستایی عشایری
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

اجرای طرح‌های روستایی عشایری بسیار ضرورت دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارسال ۲۲۵ میلیارد تومان طرح‌های روستایی عشایری، در قالب کمیته‌های شهرستان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارسال ۲۲۵ میلیارد تومان طرح‌های روستایی عشایری ، در قالب کمیته‌های شهرستان خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «حاتم شاکرمی» در جلسه کارگروه اشتغال که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد درخصوص مشکلات عشایر و روستاییان استان تهران گفت: برای اجرایی شدن طرح‌ها جلسات به صورت فشرده در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد. در حوزه مشاغل خانگی حدود ۶۵ مورد پرداختی از سوی بانک‌ها تا اسفند ماه انجام شد که این مورد تا پایان فروردین امسال به ۱۱۵۲ رسید. 

 

*** اجرای طرح‌های روستایی عشایری

 

شاکرمی اظهار داشت: اجرای طرح‌های روستایی عشایری بسیار ضرورت دارد. برای این طرح در استان تهران در کل ۲۲۴ میلیون تومان سهمیه تعیین شده است؛ لذا با وجود اینکه جمعیت روستایی تهران حدود ۹ درصد است ولی حدود ۸۰۰ هزار نفر جمعیت به خود اختصاص داده که ما افزایش سهمیه استان تهران را درخواست می‌کنیم.

 

وی افزود: جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت طرح‌های خود را ساماندهی کردند و دستگاه‌های دیگر نیز باید به همین شکل طرح‌های ثبت شده در سامانه را تعیین تکلیف کند. 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: در سامانه کارا تاکنون ۹۷ درصد تصویب و بررسی شده است. همچنین ۳۵۷ میلیون تومان وجه به بانک‌ها ارسال شده است و امیدواریم به نتیجه برسد. 

 

روستانیوز روستانیوز روستانیوز

صدای روستا صدای روستا صدای روستا

انتهای پیام///

منبع
فارس
ارسال دیدگاه