کد خبر:68339
پ
ایلام
معاون امور عمرانی استاندار ایلام

اختصاص ۳۳۰ میلیارد تومان برای توسعه روستاهای ایلام

معاون امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب طرح توسعه روستایی به روستاهای ایلام خبر داد.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام از اختصاص ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب طرح توسعه روستایی به روستاهای ایلام خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «احمد کرمی» در نشست کارگروه تسهیلات روستایی ایلام، اظهار داشت: این نشست به منظور بررسی مشکلات چندین طرح در حوزه‌های خدمات، کشاورزی و حمل و نقل در ایلام برگزار شده است. وی تصریح کرد: در این نشست که با حضور متقاضیان طرح‌های روستایی، بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد مشکلات ۲۷ طرح در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و حمل و نقل بررسی شد.

 

*** تخصیص طرح توسعه روستایی به روستاهای ایلام

 

معاون امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب طرح توسعه روستایی به استان ایلام تخصیص یافته است، تصریح کرد: در مرحله اول اجرای این طرح ۱۰۸ میلیارد تومان به استان ایلام پرداخت شده است. وی افزود: برای جذب این میزان اعتبارات طرح‌های تولیدی با اولویت ظرفیت‌های منطقه و توانمندی متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

 

مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه اعتبارات ارزان قیمتی در اختیار روستاهای ایلام قرار گرفته است، افزود: این اعتبارات و از محل تفاهم‌نامه‌ای ۲۰ میلیارد تومان به تعداد ۲۴ طرح به بانک ارجاع داده تا ۲۰۲ نفر در این بخش شاغل شود.

 

محمدکریم محمدیاری ادامه داد: تا کنون نیز بیش از ۱۴ میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل به طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در استان ایلام پرداخت شده است. وی تصریح کرد: در این جلسه ۲۷ طرح دیگر با اشتغال‌زایی ۱۹۲ نفر بررسی شد که باید بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام در پایان خاطر نشان کرد: در استان ایلام ۱۰۴ طرح با اشتغال‌زایی ۷۶۰ نفر و اعتبارات ۷۹ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند. 

 

روستانیز روستانیوز روستانیوز

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه