کد خبر:67228
پ
اماکن شهر قدس

نامگذاری معابر و اماکن شهر قدس

نخستین جلسه شورای نامگذاری خیابان‌ها و اماکن شهر قدس در سال جدید برگزار گردید.

نخستین جلسه شورای نامگذاری خیابان‌ها و اماکن شهر قدس  در سال جدید برگزار گردید.  

 

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، جلسه شورای نامگذاری خیابان ها و معابر سطح شهر قدس در سال جدید با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، معاونت خدمات شهری شهرداری، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر، نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول روابط عمومی شهرداری قدس در سالن کنفرانس ساختمان شهرداری برگزار گردید. 

 

 

حمید کاظمی معاونت خدمات شهری شهرداری قدس در این جلسه اظهار داشت: در راستای نامگذاری و افتتاح پل ورودی شهر با شهردار منطقه ۲۱ هماهنگی های باید صورت پذیرد و نظر شهردار هم مورد بررسی قرار بگیرد. 

 

 

کاظمی افزود: با توجه به اینکه هفتاد درصد از حجم پل به شهرداری قدس واگذار شده است، هزینه های نگهداری پل هم بر عهده شهرداری قدس می باشد. 

 

 

 

*** یکی از اماکن شهر قدس به نام رضا مرادی نامگذاری خواهد شد

 

 

 

اینالو معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قدس در ادامه گفت: نام پل ورودی به نام مبارک پیامبر اعظم(ص) هر چی سریعتر قبل از افتتاحیه نصب شود که در روز دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد. 

 

 

نقی علی وند رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی در قسمت های صنعتی شهرستان به نام معابری که قابل اضافه کردن پسوند هستند هم فکری صورت گیرد و در جلسه بعدی مصوب گردد. 

 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، در این جلسه مصوب گردید یکی از معابر به نام شهید مدافع وطن رضا مرادی علمدار و نام کوچه منتهی به ساختمان جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در خیابان کاووسیه به نام شهید امامی نامگذاری شود .

 

انتهای پیام///

منبع
فرمانداری قدس
ارسال دیدگاه