کد خبر:67176
پ
راههای روستایی

تخصیص اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی مازندران

مسئول راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران: ۶۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای توسعه راه‌های روستایی مازندران اختصاص یافته است.

مسئول راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران اعلام کرد: ۶۳ میلیارد تومان از محل  اعتبارات استانی برای توسعه راه‌های روستایی مازندران اختصاص یافته است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «سهراب طور» گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷ هزار ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش این اداره کل در مازندران را راه‌های روستایی در بر می‌گیرد می‌طلبد تا نگاه ویژه و خاصی به این محورها شود و با تامین اعتبار به موقع بخش اعظمی از مشکلات راه روستایی بر‌طرف خواهد شد.

 

 ***حمل و نقل سریعتر با راه‌های روستایی مناسب

َ

سهراب طور گفت: مازندران با داشتن ۱۰ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است و با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به طبع تنوع فرآورده‌های کشاورزی، مسئله راه‌های مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریعتر، آسانتر و درعین حال ارزانترین فرآورده ها به بازار مصرف یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان استان است.

 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مسئول را‌ه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در پایان عنوان کرد: این اداره کل در سه سال گذشته ۳۰ مجموعه برای مرمت و نیز آسفالت راه‌های روستایی مازندران تعریف شده است. و شاخصه آسفالت مازندران در حوزه راه روستایی به ۵۲ درصد رسیده است.

روستا نیوز روستانیوز روستا نیوز

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه