کد خبر:66890
پ
DoctorCoat-SS-Post

توسعه خانه‌های بهداشتی در روستاهای چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد: توسعه خانه‌های بهداشتی در روستاهای چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اقدامات خیران بخش سلامت در این استان به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام کرد: توسعه خانه‌های بهداشتی در روستاهای چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اقدامات خیران بخش سلامت در این استان به شمار می‌رود.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «ارسلان خالدی» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به احداث ۵۱ خانه بهداشت در چهارمحال و بختیاری با کمک خیران، اظهار داشت: خیران نقش مهمی در توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در استان چهارمحال و بختیاری داشته‌اند.

 

*** توسعه خانه‌های بهداشتی با کمک خیران در استان چهارمحال و بختیاری

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: ۱۹ پایگاه اورژانس نیز در استان چهارمحال و بختیاری با کمک خیران احداث شده است. ۱۹ پایگاه اورژانس استان چهارمحال و بختیاری با کمک خیران احداث شد.

 

وی با اشاره به مشارکت خیران در احداث یک بیمارستان جدید در شهرکرد، بیان کرد: این بیمارستان دارای یک هزار تختخواب بیمارستانی است که نقش مهمی در توسعه خدمات درمانی در سطح استان دارد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان خاطر نشان کرد: بخش بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری نیازمند توسعه بیشتر است که کمک خیران نقش مهمی در سرعت بخشی توسعه این بخش دارد.

 

روستانیوز روستانیوز روستانیوز

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه