کد خبر:66744
پ
لرستان

روستاهای لرستان در انتظار آب‌رسانی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان: تا پایان نیمه اول سال جاری به روستاهای لرستان آب‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اعلام کرد: تا پایان نیمه اول سال جاری به روستاهای لرستان آب‌رسانی خواهد شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، علیرضا کاکاوند اظهار کرد: بر اساس طرح آب‌رسانی به روستاهای لرستان، این روستاها تا دو ماه آینده از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند و مابقی نیز تا پایان نیمه اول سال جاری آب‌رسانی خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به کاهش بارش‌ها و خشک‌سالی‌های اخیر،شرکت آبفار لرستان برای خدمات‌رسانی به روستاهای هدف از هیچ کوششی فروگذار نکرده و مردم نیز می‌بایست در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

 

*** شناسایی بیش از ۵۰۰۰ انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای لرستان

 

کاکاوند تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰ انشعاب غیرمجاز در سطح روستاهای استان شناسایی شده که اغلب آن‌ها برای آبیاری باغات و اراضی کشاورزی از انشعابات غیرمجاز استفاده می‌کنند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی افزود: شرکت آبفار لرستان برای برخورد با این تخلفات از هیچ کوششی فروگذار نکرده و در حال برخورد با افرادخاطی است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی با اشاره به اصلاح فرهنگ مصرف در پایان خاطرنشان کرد: مردم در همه سطوح می‌بایست با اصلاح الگوی مصرف در بحث صرفه‌جویی آب مشارکت کنند تا تنش آبی امسال با مشکل جدی مواجه نشوند.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه