کد خبر:66490
پ
تسهیلات اشتغال روستایی

ارائه تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد ۶ درصد

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از تخصیص تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد شش درصد در کشور خبر داد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از تخصیص تسهیلات اشتغال روستایی با کارمزد شش درصد در کشور خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «سید ابوالفضل رضوی» در همایش توانمندی‌های روستاییان و عشایر در یاسوج افزود: در راستای تحقق توسعه و اشتغال روستایی، این تسهیلات با هدفگذاری در مناطق روستایی با کارمزد مناسب به مناطق هدف تزریق می‌شود.

 

***  زمان‌‌بندی مناسب بازپرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

 

رضوی بر زمان‌‌بندی مناسب بازپرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تاکید کرد و ابراز داشت: ارائه و میزان تزریق این تسهیلات بسته به نوع فعالیت با اعتبار سنجی طرح انجام خواهد شد. معاون مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: ضمانت بانکی این تسهیلات می‌تواند سند محل پروژه و ملک باشد و بانک‌ها همکاری لازم را در این راستا داشته باشند.

 

رضوی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کهگیلویه و بویر احمد برای توسعه، اظهار کرد: گردشگری و گیاهان دارویی از جمله ظرفیت‌های بالای این استان برای توسعه و اشتغال است. وی افزود: ارزش حوزه گردشگری این استان بسیار بالاست و می‌تواند درآمد‌زایی و اشتغال مناسبی برای آن داشته باشد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بر استفاده از پتانسیل‌های استان به‌ویژه در بخش گردشگری تاکید و در پایان خاطر نشان کرد: گردشگری این استان می‌تواند اشتغال‌زایی کارآمدی در مناطق مختلف آن داشته باشد.

 

روستانیوز روستانیوز روستانیوز

انتهای پیام///

منبع
معاونت توسعه روستایی
ارسال دیدگاه