کد خبر:66405
پ
n82704197-71942665
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

رسیدگی به مسائل ارزی کشور در مجلس شورای اسلامی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: در جلسه علنی مجلس، تکالیفی برای کمیسیون اقتصادی در راستای رسیدگی به مسائل ارزی کشور تعیین شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در جلسه علنی مجلس، تکالیفی برای کمیسیون اقتصادی در راستای رسیدگی به مسائل ارزی کشور تعیین شده است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «محمدرضا پورابراهیمی» ادامه داد: بر این اساس برنامه نشست کمیسیون اقتصادی روز سه شنبه با حضور وزیران اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص مسائل ارزی برگزار می‌شود.

 

*** برنامه‌های مجلس شورای اسلامی

 

نماینده مردم کرمان در مجلس افزود: وزارتخانه‌های اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی، گزارشی از برنامه‌ها و عملکردی سازمان ذی ربط در حوزه بازار ارز باید ارائه کنند. پور ابراهیمی گفت: بانک مرکزی تاکنون برنامه جامع و زمان دار در خصوص ساماندهی بازار ارز ارائه نکرده است و اقداماتی که تاکنون بانک مرکزی انجام داده براساس اطلاعیه‌های این بانک بوده است.

 

وی ادامه داد: از وزیر صنعت خواسته شده تا ابعاد و آثار مرتبط با ساماندهی بازار ارز را بر حوزه بازرگانی داخلی و خارجی را تشریح کند. این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: قرار است وزیر اقتصاد گزارشی درباره آثار ساماندهی بازار ارز بر بازارهای سرمایه و پول و سایر مولفه‌های اقتصادی ارائه کند. 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: گزارش و برنامه‌های بانک مرکزی در خصوص ساماندهی بازار ارز با طرح مجلس در این باره انطباق داده می‌شود و از بخش‌های که همپوشانی داشته باشد حمایت می‌شود و درباره بخش‌های که متفاوت است نقطه نظرات بیان خواهد شد.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه