کد خبر:66053
پ
۱۱۳۵۳۴۴
مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب:

سمپاشی ۲۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی اسلام آباد غرب

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب: تاکنون حدود ۲۲ هزار و ۳۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی اسلام آبادغرب علیه سن مادر سمپاشی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب اعلام کرد: تاکنون حدود ۲۲ هزار و ۳۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی اسلام آبادغرب علیه سن مادر سمپاشی شده است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «جهانشاه نظری» از سمپاشی بیش از ۲۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی اسلام آباد غرب علیه آفت سن مادر خبر داد و گفت: همچنین حدود ۱۷۶۰هکتار از اراضی جو این شهرستان نیز علیه سن مادر سمپاشی شده است.  

 

*** سمپاشی اراضی کشاورزی اسلام آباد غرب

 

وی با اشاره به اینکه در شهرستان اسلام آباد غرب مبارزه علیه علف‌های هرز نیز انجام شده، خاطر نشان کرد: سمپاشی علف‌های هرز پهن برگ  ۲۳۷۰۹ هکتار، باریگ برگ ۶۵۴۲ هکتار صورت گرفته است.

 

نظری تصریح کرد: در این شهرستان ۵۴۲۰۰ هکتار گندم دیم و آبی، ۱۹۲۰۰ هکتار جو دیم و آبی کشت شده و به همت و تلاش شبانه‌روزی کارشناسان این مدیریت چه از طریق اعلام عمومی با بلند‌گو در سطح روستاهای شهرستان و چه از طریق آموزش چهره به چهره و پخش اعلامیه‌های ترویجی کشاورزان اطلاع رسانی شده‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان این مدیریت تمام توان خود را به‌کار خواهند گرفت که مبارزه علیه سن مادر و علف‌های هرز در تمام مزارع گندم و جو که لازم است صورت گیرد.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه